Bade - mensen ?

Hysj...

Glad i forumet
Kan man egentlig dra på badeland når man har mensen?

Enig med Mrs.Mona... Men om man "renner" bort, så ville jeg latt være :)

Klart det hvis du er komfortabel med det selv. Bruk tampong som de sier over bare.

Om du selv er komfortabel med det er det ingenting i veien for det :) Men bruk Tampong, eller menskopp, og bytt meden gang du er ferdig og bade :)

Ja det går fint som alle sier over her

Jeg personlig ville foretrukket en menskopp kontra tampong.
Tampong suger vann:eek:

Ja det går fint som alle sier over her

Jeg personlig ville foretrukket en menskopp kontra tampong.
Tampong suger vann:eek:

Jeg er veldig skeptisk til det der altså. Helt enig at tampong ikke er noe ideelt valg,da den som du sier suger vann. Men jeg vet hvertfall at den holder. Vet ikke no jeg hadde stolt på menskopp i basseng.. tenk om den lekker? Nå har jeg ikke prøvd menskopp ennå da,tenker å bestille når behovet melder seg når graviditeten er over.

Jeg er veldig skeptisk til det der altså. Helt enig at tampong ikke er noe ideelt valg,da den som du sier suger vann. Men jeg vet hvertfall at den holder. Vet ikke no jeg hadde stolt på menskopp i basseng.. tenk om den lekker? Nå har jeg ikke prøvd menskopp ennå da,tenker å bestille når behovet melder seg når graviditeten er over.

Hvor skal den lekke??
Den sitter fast inni der ved hjelp av vakum . Den går hverken ut eller inn.
Det havner bittelitt vann oppi der. Men det er minimalt.

Jeg har brukt sånn i 5-6år og aldri hatt problemer med at den har lekki.
Absolutt å anbefale:)

Hvor fås menskopp? Har ikke hørt om det en gang jeg; ) !!

Ville prøvd lady cup (menskoppen)

ob grønn var ikke tett nok for meg de første dagene, men i to mnd har jeg prøvd kopp, og det er TETT :) null lekasje =)

Har gjort det en gang, men det va på slutten av perioden! I starten hadde jeg nok ikke gjort det.. :) ..og med tampong ja :p

Hvor skal den lekke??
Den sitter fast inni der ved hjelp av vakum . Den går hverken ut eller inn.
Det havner bittelitt vann oppi der. Men det er minimalt.

Jeg har brukt sånn i 5-6år og aldri hatt problemer med at den har lekki.
Absolutt å anbefale:)

He he. Jeg vet jo den sitter fast med vakuum og dermed er perfekt til bading,sånn egentlig..
Men har også hørt flere som sier de bruker tøybind/truseinnlegg i tillegg,fordi den lekker litt.
Blir litt skeptisk altså.. men har absolutt tenkt å prøve når jeg får mensen igjen. Men ikke i offentlig basseng med det første :oops:

Back
Topp