Bade med gravidmage.

stolt mams

Blir kjent med forumet
Har litt lyst å ta storesøster med i svømmehallen nå i vinterferien, men usikker pga magen. Pleier dere bruke bikini eller badedrakt når gravid? Har ikke lyst å bruke penger på badedrakt når det er så kort tid igjen, men kanskje ikke helt greit å utsette andre for den sprekkeferdige tvillingmagen heller?

Enig med over her,viss du føler deg vel i bikini så bader du i bikini:-)
Jeg gjør det på småbarnsvømmingen med jentene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Strutt med magen din du, det gjør jeg :) føler meg ikke super med brei rumpe og stor mage i bikini, men er jo det samme om jeg har badedrakt egentlig.. Gjør det du er mest komfortabel med ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg bruker bikini og det gjorde jeg hele forigesvangerskap også!! Det bør da virkelig ikke plage noen!

Kjør på med bikini! Magen klarer du ikkje skjule i badedrakt uansett:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg brukte bikini sist jeg var å badet - eller.. var vel mer bikinioverdel og fotballshorts fordi alt annet var for lite.. :P men som de over sier, bruk det du føler deg vel i! kan hende det blir litt stramt på magen med badedrakt da, men det er evt bare å prøve ^^

Vær litt obs på at du kan få STEIN hard mage når du er i vannet, og kynnere!! jeg klarte ikke å være i bassengene lenge før jeg måtte ha "puste" pause på land =P hihi

Takk damer. Da tror jeg at jeg kjører på. Vel kommer jeg nok ikke til å føle meg, men viktigste er jo å kose meg med veslejenten. Får bare sjekke om jeg får på meg bikinien først kanskje.

Tåler man ikke synet av en tvillingmage med strekkmerker så har man store problemer! Nei, bruk bikini du og kos deg :)

Uff jeg følte meg bare dum med magen min, så jeg er helt ufattelig glad for at jeg kjøpte to delt sett med "badesinglett". Jeg var absolutt ikke komfortabel med å vise frem magen sånn...

Hæ? Jeg har aldri vært i bassenget før jeg ble gravid. Hatet kroppen min. Etter gravidemagen kom så har jeg vært der ofte. I bikini. Hvorfor skulle folk bli brydd av det? Og om dem blir brydd, så kan dem gå.

Back
Topp