Bade med baby?

Klaramor

Elsker forumet
Noen som har prøvd å bade med babyen deres? Vi har boblebad og tenkte at det kunne være koselig å bade med den lille... (Uten biblene da selvfølgelig) Men jeg har ikke turt det helt enda.. :o Noen som har gjort det?

Jaa, bad i vei :-)
...bader alltid me di når de er så små jeg, men venter til etter 6ukerskontrollen på meg selv :-)

For guds skyld, ikke ta med biblene, nei!! :P

Hittil har vi bare brukt badebaljen og sittet på en krakk i dusjen med henne på fanget. Men har også et boblebad. Kanskje jeg må prøve selv.. :D

For guds skyld, ikke ta med biblene, nei!! :P

Hittil har vi bare brukt badebaljen og sittet på en krakk i dusjen med henne på fanget. Men har også et boblebad. Kanskje jeg må prøve selv.. :D
He he, bibler ja... :p

Er redd for å skli på flisene eller miste henne... :o skummelt når de er så små a gitt! Men tror jeg skal prøve, sikkert koselig!!

He he, bibler ja... :p

Er redd for å skli på flisene eller miste henne... :o skummelt når de er så små a gitt! Men tror jeg skal prøve, sikkert koselig!!
Jaa, sånn tenker jeg og. Og kanskje bruke flytevest?? I tilfelle hun sklir utav hendene mine. Huff, nei... det går nok bra. :D

Høres utrolig koselig :) misunnelig på dere gitt Hehe :D mini stor koser seg når han bader, er utrolig gøy å se :D så gleder meg til å kunne bade med han i svømmehall / babysvømming :D

Back
Topp