Bade i offentlig basseng

Klara Ku

Glad i forumet
Kan man bade i et offentlig basseng når man er 8 mnd på vei?

Vi planlegger en tur på hotell i forbindelse med en rund dag i familien og der har de basseng og spa og mye deilig, men kan jeg bade da?

hmm.. vet ikke! jeg ville tippet ja så lenge ikke slimproppen har gått, du har bløding eller har sex i bassenget [8D]

men jeg vet ikke sikkert!!

Ja det kan du, er bare bobblebad du skal la være. Og om slimproppen har gått, ville jeg ha undersøkt det nærmere. Men den kan jo gå uten at man vet det, og grunnen er jo at vannet kan gå i vannet, og du da ikke merker det..[;)] Dette fikk jeg info av min JM sist, for lurte på dette da jeg gikk til fysio i basseng.

ORIGINAL: **Lykke**

hmm.. vet ikke! jeg ville tippet ja så lenge ikke slimproppen har gått, du har bløding eller har sex i bassenget [8D]

men jeg vet ikke sikkert!!

Ja, det tror jeg!
Forrige gang jeg var gravid, gikk jeg på trening i vann for gravide i offentlig basseng.
Da var jeg på siste trening samme dag som vannet gikk (trening på ettermiddagen, og vannet gikk på kvelden).
Jeg sjekket med jordmor samme dagen, for jeg hadde hatt litt murringer, men så lenge ikke slimpropp/vannet var gått, så kunne jeg bade.

ikke noe problem. De fleste vanntreningsopplegg for gravide anbefales jo for gravide i 3.trimester. Selv gikk jeg på vanntrening sist 1 uke på overtid i regi av jordmoren min[:D]

Høres bra ut, da kan jeg glede meg litt ekstra [:)]
Er sikkert deilig å plaske i et basseng når kroppen e så tung ellers.... [;)]
...eller... plaske og plaske... men duppe rundt [:D]

Back
Topp