bade i klor?

tinemor fra sula

Forumet er livet
kan man bade i klor vatn (also i svømmebaseng?) etter veke 37?[8|]
he hørt at noken he sagt man ikkje skal bade etter veke 37 på grunna av at det då er det kansje begynt å åpne sej alt,kan det stemme eller kan ej trygt reise på svømmehallen?[:)]

Var på svangerskapskurs forrige uke å da sa jordmor at man ikke skal bade i offentlige basseng etter uke 36 eller 37. Husker ikke helt hvilken uke det var. Det er pga det du sa, lettere for at bakterier kommer inn på slutten når det har begynt å åpne seg litt [:)]

Eg har hørt at en kan bade til slimproppen har gått. Eg var hos jm på torsdag og sa at eg har svømt en del, men var usikker hvor lenge eg kunne holde på. Hun sa eg kunne svømme til fødselen. Tror det er litt ulikt hva en får beskjed om.
Andre som vet? Det er jo fantastisk å kunne svømme nå mot slutten når kroppen er på tyngste, og rygg og bekken er på vondeste

sist fikk jeg beskjed om at en kunne svømme frem til slimproppen gikk

Min jm har sagt til meg at man kan bade i offentlige bad så lenge ikke vannet har gått.. Men ellers er det bare å bade i vei.. Hmm, rart det blir sagt så forskjellig da..[8|]

ORIGINAL: Jistine

Min jm har sagt til meg at man kan bade i offentlige bad så lenge ikke vannet har gått.. Men ellers er det bare å bade i vei.. Hmm, rart det blir sagt så forskjellig da..[8|]

veldig irriterende at man skal få høre så masse forsjellig innformasjon [&:]
veit jo liksom ikkje ka man skal tru på[8|]
men ej velge og ikkje bade,da er ej på den sikre sia[:D]

ORIGINAL: MM88

Var på svangerskapskurs forrige uke å da sa jordmor at man ikke skal bade i offentlige basseng etter uke 36 eller 37. Husker ikke helt hvilken uke det var. Det er pga det du sa, lettere for at bakterier kommer inn på slutten når det har begynt å åpne seg litt [:)]

det samme ej he hørt,så da velg ej og ikkje bade....[:)]

ORIGINAL: tinemor fra sula

Det var rart ja [8|] Hun var vertfall veldig klar her på at man ikke skulle bade de siste tre eller fire ukene før. Dette fordi modningsprosessen har begynt og det er litt mere åpent nedentil. Men ikke vet jeg [&:] Holder meg vertfall på den sikre siden og lar vær å bade. Når dere sier det så vet jeg jo om flere plasser som har gravidsvømming helt frem til termin nesten. Hmm [8|]

ORIGINAL: MM88

ORIGINAL: tinemor fra sula

Det var rart ja [8|] Hun var vertfall veldig klar her på at man ikke skulle bade de siste tre eller fire ukene før. Dette fordi modningsprosessen har begynt og det er litt mere åpent nedentil. Men ikke vet jeg [&:] Holder meg vertfall på den sikre siden og lar vær å bade. Når dere sier det så vet jeg jo om flere plasser som har gravidsvømming helt frem til termin nesten. Hmm [8|]

synst også det er veldig rart[8|]

man kan bade til slimproppen har gått. alt annet er tull, ellers hadde vell aldri legen sendt meg på bassengtrening for bekkenet fra uke 36 og fram til fødsel. Jeg er i basseng mandag og fredag, og kommer til å være det fram til slimproppen går, eller jeg føder, alt etter hva som skjer først [:D] er 38 + 2 i dag.

Back
Topp