Bade i badebasseng?

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Er det noen så vet hva "reglene" er for gravide å bade i offentlige basseng?

Vi tenkte oss en tur til Lyngdal nå i påsken for å besøke foreldrene mine som har campingvogn der, og med en sønn som elsker å bade så må vi nesten ta oss en tur i Nordsjøbadet :) Da hadde det vært kjekt om hu mor også kunne vært med :)

Vet at man helst ikke skal være i boblebad når man er gravid... Men visste ikke om det var noe med å bade i de andre bassengene? Infeksjonsfare eller noe sånt? Blir jo nærmere 29 uker på vei når vi skal dit, men har ikke merket noe til at slimproppen har gått. :)

Gravidsvømming blir jo anbefalt. Vil tro at så lenge du ikke er åpen helt inn (at vannet har gått eller noe), så er det helt greit :) Og fint for musklene!

Gravidsvømming blir jo anbefalt. Vil tro at så lenge du ikke er åpen helt inn (at vannet har gått eller noe), så er det helt greit :) Og fint for musklene!

Ja, var det jeg og tenkte på :) Har hatt et normalt svangerskap hittil, så.. :) Burde jo aldri google bading i basseng når en er gravid, for da kommer det jo opp masse rar informasjon :P

Det jo anbefalt for folk med bekkenløsning i alle fall.. både svømming og vannjogging så det er nok ingen fare =)

Jeg synes jeg har lest et sted at all bading var greit og anbefalt, inntil en ganske sen uke (U36?). Og det kun med hensyn på vannavgang og sånt.

Trygt å bade med mindre slimproppen har gått (for da kan det være infeksjonsfare)

Kos deg med bading!! Det er deilig å kunne bevege seg uten å føle seg som en elefant innimellom. :D

Back
Topp