Bad

Ca 1 gang i uken. Tenker vi begynner å dusje med henne nå, synes det er lettest når de er så små.

Hun blir veldig rolig og avslappet etter bad :-) så 2-3 ganger i uka. Med litt lett massasje med babyolje etterpå :-)

Ca ukentlig/hver 5 dag.

På 4 uker har de badet 2 ganger[emoji849][emoji85][emoji23] da jeg fikk førstemann badet han annen hver dag. Da jeg fikk andremann badet han i allefall to ganger i uka. Bra jeg ikke skal ha flere barn[emoji85][emoji23]

Last edited:
På 4 uker har de badet 2 ganger[emoji849][emoji85][emoji23] da jeg fikk førstemann badet han annen hver dag. Da jeg fikk andremann badet hadet han i allefall to ganger i uka. Bra jeg ikke skal ha flere barn[emoji85][emoji23]
Haha, veldig likt her også:p Var så nøye på å bade første, nå er det nesten så jeg glemmer av sist ungen bada:p

Haha, veldig likt her også:p Var så nøye på å bade første, nå er det nesten så jeg glemmer av sist ungen bada:p

[emoji23][emoji23] bra det ikke bare er meg[emoji85][emoji23] vasker dem jo hver dag da, under haken og sånn[emoji4]

Her blir det nok ca 2-3 dager i uka. Har likt det godt så langt og tenker det kan være en fin ting å gjøre på kvelden for å finne roen før soving :-)

På 4 uker har de badet 2 ganger[emoji849][emoji85][emoji23] da jeg fikk førstemann badet han annen hver dag. Da jeg fikk andremann badet han i allefall to ganger i uka. Bra jeg ikke skal ha flere barn[emoji85][emoji23]

Husker min svigersøster sa at førstemann bader man hver dag, andremann par ganger i uka og tredjemann tørker man støv av [emoji23]

Husker min svigersøster sa at førstemann bader man hver dag, andremann par ganger i uka og tredjemann tørker man støv av [emoji23]

Ja, men sånn er det[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Har prøvd å bade han et par ganger, men han liker det virkelig ikke!!! Hyling og vræling fra han får vann på kroppen til han er tørr igjen!
Storebror bare elska å bade, og elsker det fortsatt, men ikke denne karen nei.
Tenker å prøve å dusje med han for å se om det hjelper...

ca en gang i uka! "kattevask" flere ganger om dagen :p

Back
Topp