• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bad og massasje

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Nå har jeg og Brage bada sammen. Lå og koste oss i ca 30 min. Fikk litt pupp og rapa som bare det. Han bæsja såklart etter en stund og da ble det litt ekkelt så vi gikk opp.. hehe, tenkte meg det kom til og skje, men pytt pytt.

Og etter på fikk han baby massasje, fra hode til tå. Det tror jeg falt i smak for nå når vi la han ca 21.30, sovna han momentant. Håper han sover leeenge nå.
Fikk massasje på beina her en kveld og da sov han i 5 timer, og det har han aldri gjort før. Er litt spent på hvordan natten blir.. [:D]

Da tenker jeg han ble fornøyd ja [:)] Hørtes veldig deilig ut, kunne tenkt meg et bad og massasje selv jeg.... men badekar har vi ikke, og massere er det verste gubben veit....så da kommer jeg til kort gitt. *sukk* [8|][&o]

Natten gikk kjempe fint. Han sovna ikke så fort som jeg trodde da, men kl 23 sov han og sov til  kl 0315. Han har bare sovet 4 timer 3 ganger før. han fikk pupp og sovna ette 30 min, vi pleier vere oppi 1 time før han sovner igjen. så sov han 3 timer. fikk pupp var våken ca 40 min og sov 3 nye timer.

så i dag er jeg god og utkvilt. og vi fikk begynne dagen litt tideligere enn ellers. så massasje kommer jeg til og fortsette med + at det er så kos[:D]

Jeg kunne godt tenkt meg å gått kurs, men har ikke sett noe tilbud her nå etter nyttår. Men jeg meldte meg inn i libero klubben på nettet,og da fikk jeg skjema i posten. Skulle bare svare på noen spm, og som takk får vi en leke og en plansje som viser hvordan en gjør baby massasje. Gleder meg til å få den, da skal jeg begynne med en gang. [:)]

Back
Topp