Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp, fleskepannekaker er kjempegodt! Sambo er fra østlandet, hans syns også jeg var rar når jeg hadde bacon med pannekaker. han vil ha tomatsuppe ved siden av pannekaker, det er i hvertfall rart!
Hittil merkeligste blanding av matvarer: makrell (tror jeg, ihvertfall fisk av no' slag) med eggedosis! Ei venninne av meg spiser visst det, syns det høres helt rart ut jeg! Noen andre som har smakt det? Bacon og sukker sammen er også litt snodig...[8|] Går for tomatsuppe inntil pannekakene jeg! Men sambo vil helt ha rabarbrasuppe! Litt snodig det og syns jeg...
åhh.. det hørtes godt ut!!! [:D] fleskepannekaker er det lenge siden jeg har spist!! men vi bruker å ha ertesuppe til! om det skal være middag da! [:)] blåbær om vi bare skal ha litt lunsj eller kvelds! nam, det fikk jeg lyst på! [:D]
I dag hadde vi fleskepannekaker til middag- takket være inspirasjon fra denne tråden her. Kan ikke noen snakke om en supersunn middag neste gang, så kan jeg få lyst på det også? [:)]
Gjett hvem som skal ha ferdige fleskepannekaker til samboern kommer hjem fra jobb i dag da:)
Åhh.... lenge siden jeg har gledet meg så mye over en middag!!
Ha en fin dag alle sammen:)
BON APETIT mujeres:)
La vida es perfecto:)