Backstreet boys

Vand

Forumet er livet
hihihii....

jeg sa ALDRI til noen at jeg likte de, jeg nektet å like de av prinsipp siden ALLE andre likte de[8D]

Nå sitter jeg på youtube og hører "show me the meaning of being lonely"[&:][:D][:D][:D][8D]

Aaaaiaiiiiiiiii want it thaaaat waaaay!!!!!!!! [8D]

hahaha alle likte nick og jeg ble ærta fordi jeg likte han med tattoeringer[:)]

ORIGINAL: shorty86

hahaha alle likte nick og jeg ble ærta fordi jeg likte han med tattoeringer[:)]

Jeg var mer sånn:

"hviiis jeg måååå like noen, så er det AJ....." [8D][8D][8D] Syns fremdeles at tattiskaren er bedre enn alle de andre tilsammen! [8D][8D][8D]

assss long asssss you love me!!!!!!!!!! [8D][8D][8D]

hahaha ja da er vi litt like der[:D] men må flire litt av deg, men nå må jeg inn å høre på den selv.. er noen år siden sist kan man si[:)][8D]

Slenger inn ett bilde i tilfelle tingeling er her[8D]

ORIGINAL: shorty86

hahaha ja da er vi litt like der[:D] men må flire litt av deg, men nå må jeg inn å høre på den selv.. er noen år siden sist kan man si[:)][8D]

Myyy love is all I have to give[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Han i midten er nok mest min type [:)]

Jeg har hatt meg med hans look-a-like[8D][8D][8D]

jeg elsket BSB... har vert på alle konsertene de har hatt her i norge... [:D] også vert oppå scenen sammen med de... (meg og mamma).... var helt sykt...

jeg digga dem sååå intenst, kunne grine visst jeg så nick m ei dame på tv... haha...kjøpte aaaalt jeg kom over der de var med... hahaha... *ler*

tapetserte rommet mitt med de... STOLT FAN! og d er jeg ennå... bare ikke så intenst, men hadde de kommet til norge igjenn... jeg hadde vert der! gaaarantert!! [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Han i midten er nok mest min type [:)]

Jeg har hatt meg med hans look-a-like[8D][8D][8D]

ja nei da han er ikke stygg han heller[8D]

ORIGINAL: Bebibooms

jeg elsket BSB... har vert på alle konsertene de har hatt her i norge... [:D] også vert oppå scenen sammen med de... (meg og mamma).... var helt sykt...

jeg digga dem sååå intenst, kunne grine visst jeg så nick m ei dame på tv... haha...kjøpte aaaalt jeg kom over der de var med... hahaha... *ler*

tapetserte rommet mitt med de... STOLT FAN! og d er jeg ennå... bare ikke så intenst, men hadde de kommet til norge igjenn... jeg hadde vert der! gaaarantert!! [:D]

Haahhahahaha!!!!

ORIGINAL: Vand

Slenger inn ett bilde i tilfelle tingeling er her[8D]

ÅÅÅh..... *litt rørt faktisk* tenker tilbake til gamle dager.... hadde sååå mange koselige opplevelser når jeg jeg skikkelig fan... [:)] reiste til oslo på konsertene... sammen med gode venner.... ikke mange bekymringer på den tiden.... ikke så mange nå heller men, livet var stas.... BSB, shopping, BSB, reising, BSB... venner... gode tider!

tenk, bare 1 år og 1 mnd siden sist BSB konsert jeg var på....

Wow bebibooms, du er jo skikkelig blodfan!!!!!!!!!!! Kanskje det var deg jeg tenkte på og ikke tingeling???! [:D][:D][:D]

Back
Topp