Back on track

Leverihåpet

Gift med forumet
Etter en tøff påskeferie på østlandet med to innleggelser på ringe rikesykehus.
En gang med nyresten og andre gang med dobbelsidig lungebetennelse og fortettning på begge lungene ble jeg fløyet hjem til hjembyen min.
Dermed endte påsken min i dass.
En liten oprasjon midt oppi dette i tillegg, men NÅ er jeg tilbake på høyt gir[:D].

Er litt lite oppdatert her inne, men ser det har skjedd en del. Fyll meg gjerne inn[:)].
Håper dere har vært heldigere enn meg Jenter/damer..

Rogalands treff håpes på om ikke så lenge for de som enda henger seg på det[:D][;)]..

ORIGINAL: ElinR

så godt at du har kommet deg ut av sykehuset!! nå skal d være lenge til neste gang (fødsel + kontroller er neste besøk for deg der)[;)]

klarer du å se frem til neste forsøk nå som ting begynner å roe seg?? [:)]

sign ElinR her! Godt du er tilbake her hos oss!

Godt å høre at du er back on track[:)]

Nå som du er sterkere og friskere i kroppen din håper jeg virkelig dere lykkes neste gang - når du føler deg klar for det[:)]

ORIGINAL: ElinR

så godt at du har kommet deg ut av sykehuset!! nå skal d være lenge til neste gang (fødsel + kontroller er neste besøk for deg der)[;)]

klarer du å se frem til neste forsøk nå som ting begynner å roe seg?? [:)]

Ja, jeg gjør i grunnen det, men er litt små nervøs for tr er litt ustabil for tiden.. Skal ikke på spray denne gangen så da er det ekstra viktig at den er på tiden...
Hva med deg da?? Tipper du tripper hehe[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Godt å høre at du er back on track[:)]

Nå som du er sterkere og friskere i kroppen din håper jeg virkelig dere lykkes neste gang - når du føler deg klar for det[:)]

Takk takk, nå MÅ det være lenge til neste innleggelse eller ALDRI hehe... Litt for opptimist der[&o]
Planen er uttak i uke 32, alt fra 9. aug. dersom tr er i tide fra nå... Skal ikke på spray denne gangen...
Går det med deg da??

ORIGINAL: IVFProver84

Takk takk, nå MÅ det være lenge til neste innleggelse eller ALDRI hehe... Litt for opptimist der[&o]
Planen er uttak i uke 32, alt fra 9. aug. dersom tr er i tide fra nå... Skal ikke på spray denne gangen...
Går det med deg da??

Man må være optimist vettu[:)]
Håper tr er i rute, og at alt går helt perfekt i august[:)][:)]

Jeg fikk mitt første forsøk avbrutt pga overtimulering.. Skulle egentlig hatt uttak i dag, men den gang ei..[&o]
Håper å få komme med på nytt når jeg ringer inn om et par uker, hvis ikke må jeg vente til august jeg også.
Jeg skal på kort regime neste gang, så slipper sprayen jeg og[:)]

Har tenkt mye på deg, og synes at du får få litt fri fra sykdom og dritt på laaang tid nå[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: IVFProver84

Går det med deg da??

Man må være optimist vettu[:)]
Håper tr er i rute, og at alt går helt perfekt i august[:)][:)]

Jeg fikk mitt første forsøk avbrutt pga overtimulering.. Skulle egentlig hatt uttak i dag, men den gang ei..[&o]
Håper å få komme med på nytt når jeg ringer inn om et par uker, hvis ikke må jeg vente til august jeg også.
Jeg skal på kort regime neste gang, så slipper sprayen jeg og[:)]

Har tenkt mye på deg, og synes at du får få litt fri fra sykdom og dritt på laaang tid nå[:D]

Åh for noe dritt da at du måtte av bryte. Off, håpet at det skulle ordne seg for deg nå.
Da får jeg håpe vi får gullegget samtidig og at det blir værende der fra aug. av[:)].
Takk for at du har tenkt på meg. Ja nå må den posetive biten komme hit til meg.
Nå nermer det seg jo sommer og det skal være en bedre årstid for meg så her er det bare å ta en dag om gangen.
Håper det går sån noen lunde bra med deg.. Trøste klemmer gis

ORIGINAL: Chumalunga

Så fint at du er tilbake igjen, og at det går bedre med deg. Nå håper jeg du er over den humpete veien og at det skal gå glattere for deg fremover!

Har skjedd en god del med meg også i det siste, husker ikke når du var her sist og hvor mye du har fått med deg. Men nå er jeg også tilbake på skinnene og har begynt å se fremover! [:)]

Jeg har vært borte her siden slutten på mars...
Håper ting har roet seg for deg også hva det enn du har slitt med...

Kjempe klem til deg...

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg har faktisk vært gravid mens du var borte! Testet positivt 1 april. Var jo igang med behandling, var på min 9 dag med spray - så vi hadde altså klart det selv i aller siste liten! Dessverre skulle ikke gleden vare denne gangen heller, og jeg mistet igjen i uke 5. [:(][:(][:(] Så nå er vi tilbake til venting igjen - skal få et nytt forsøk i juli.

Offa meg det var veldig leit å høre Chumalunga[:(]. Kan tenke meg du har vært helt tom for alt.
Håper at vente tiden din ikke blir så lang nå... Har ikke ord..
Tanker og trøste klemmer sendes...

uff stakker deg hørtes ikke mye godt ut[X(][X(][X(]håper du er på bedringens vei[:D][:D][:D]

Så flott at du er tilbake.. Synd med så mange sykehusopphold da, men du er helt frisk nå? Må ha vært slitsomt for deg oppi alt dette her. Velkommen tilbake iallefall[:)]

Back
Topp