Back in buisness

Olive76

Forumet er livet
Eller i alle fall fått litt ro på, så jeg får tid til å skrive litt her. Har vært på Gran Canaria. Med syke barn og syk mormor og gikk selv og hanglede siste dag. Så det var jo en opplevelse. Ja, nesten en slags ekstremsport. Hadde ikke mannen med, så det var litt intenst med ungene til tider. DS og i-pad var godt å ha med! Nu gleder jeg meg til sydentur MED mann i september forhåpentligvis. Nå har jegere frem til 1. Mars. Så nå skal jeg koooooose meg masse masse. Fordi jeg fortjener det. Felix er heldigvis verdens søteste og mest tålmodige unge, så dette er bra! Hurra.
 
Velkommen hjem igjen :-) Kjedelig at dere ble syke på turen men håper dere koste dere i varmen for det.Gikk det greit å bruke sykeforsikringen?
Høres helt himmelsk ut med ferie med mannen, har dere tenkt på land enda?
Kos deg Felix

Her skjer det ikke stor om dagen runda uke 38 i dag, så feiret det med å dette ned trappa i går. Så ble en kvelds tur til Ahus for å sjekke om alt var bra og det var det heldigvis. Tok både ctg og UL og legen sjekket om det hadde skjed noe mer på modnings fronten  og det hadde det hun kunne få inn 2 fingre så har åpning men livmortappen har ikke flatet helt ut enda.Men merker godt det jobbes der nede.
 
Spennende Silje. Vi venter alle med deg! Vi var på en privat klinikk som samarbeidet med europeiske. Så utfylte papirene der og da. Så vet ikke om det blir noe Nu etterpå. Får se, da.
 
FIkk med meg at dere opplevde sykdom på reisen, olive, håper dere er frisk eigjen alle sammnen nå da! Godt å ha deg tilbake også, her skjer fint lite - jeg har fremdeles ikke fått noe svar på mandagstråden... og nå er det tirsdag kveld.

Jeg har vært på jobb i dag, og nå er vi ferdige med middag. Jeg tror jeg skal på klubb i kveld, men jeg er usikker - var syk i forrige uke, og derfor har jeg ikke fått med meg hvor det skal være i dag. Kanskje de tror jeg ikke vil være med, jeg har dessverre hatt litt mye sykdom i høst og måtte melde avbud noen ganger
 
Back
Topp