Back fra uttak

Kattepus84

Elsker forumet
Denne gangen gjorde det så inn i hel**te vondt...Syns det var ganske vondt sist også, men det kan ikke måles med hvor vondt det var idag... Tror ikke verken bedøvelsen eller noe funka jeg...

Har grise vondt enda [:(] Sliter med å sitte og kjenner det verker ordentlig i eggstokkene og alt... uff...

Jaja...Anyway...Fikk bare ut 1 egg..... Så får vi se da, om det blir befruktet eller ikke...Gleder meg ikke sånn veldig til den telefonen i morgen kjenner jeg...

Så da blir det ingen på frys denne gangen heller...

Men hvis egget ikke blir befruktet, så blir det jo ikke no innsetting...teller dette som 1 forsøk uansett?? Eller regnes et forsøk ut fra om det settes inn no?? Noen som vet??

hei du......

Nå må vi to holde motet oppe......jeg skal heie på deg !!!!

Kan vel si at vi sitter i samma båt......

DETTE SKAL VI FÅ TIL.....før eller siden er det vår tur !

Mange klemmer til deg

TAKK!!![;)]

Ja jeg vil si vi sitter veldig godt i samme båt akkurat nå!
Og det er fremdeles håp for oss begge!!! Det er tross alt kvalitet og ikke kvantitet som teller!!!!

Er KJEMPE spent på å høre hvordan det går for deg...HÅPER SÅ INDERLIG AT BEGGE EGGENE ER BEFRUKTET!!!

Takk igjen...er faktisk litt godt å ha noen andre som er i samme situasjon, selvom jeg ikke unner noen å ha det kjipt!

Let us know when you hear the results from the hospital!!!

Takk småsmurf [:D]

Ja da vet jeg i allefall at skulle det ikke bli befruktet så har jeg ikke mistet et forsøk, det er jo en liten trøst. MEN nå skal jo dette gå bra, så jeg trenger vel ikke tenke på no annet [;)] hehe...

Sambo er optimist, så jeg får prøve å være det samme!

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

hei du......

Mange klemmer til deg

Huff leit og hør,men jeg SIGN[:)] Når i mogen ringer de?Tror de skulle ringe meg i 13 tiden.

ORIGINAL: tante82/MAx6

ORIGINAL: Sarah78 og lillegull

hei du......

Mange klemmer til deg

Huff leit og hør,men jeg SIGN[:)] Når i mogen ringer de?Tror de skulle ringe meg i 13 tiden.

Takk takk, Det er nok en mening med alt, så det får vel bare gå som det går.

Mener hun sa de skulle ringe rundt 10-11 tiden...hvis jeg ikke husker helt feil. [;)]

Blir spennende å høre hva de har å fortelle oss begge i morgen! Krysser fingrene!

Håper de fikk ut et skikkelig gullegg, snuppa[:)]

Takk skal dere ha!! [:D][:D]

Dere er så søte og snille! [:D][:D]

Vi krysser alle fingrene for beskjeden i morgen[:)][:)]

Heier på gullegget ditt  Optimist til det motsatte er bevist!

Jeg heier på dere.. Og det er absolutt mulig dette ender godt..
Se på Randålf som var der du er idag.. Kun et egg ut.. Og har nå en liten gutt på litt over 3 mnd.. [:D]

Så krysser alt for dere... [:D][:D]

ÅÅÅÅ tusen takk alle sammen [:D][:D][:D]

Satt nettopp å tenkte på samtalen med ullevål som venter meg i morgen...og jeg var så innstilt på å få beskjed om at det ikke ble befruktet....

Men etter å lese her igjen så fikk jeg håpet tilbake! Det er faktisk mulig! Og det var jo det de sa til meg idag og så...At de gangene de bare får ett egg ut så er det ofte ett utmerket egg og jentene ender opp gravide...[;)]

Det kan like gjerne bli meg denne gangen! [:D][:D][:D]

Back
Topp