Back again:)

siwro

Gift med forumet
Heia. Vet ikke om noen av de "gamle" er her lengre og husker meg? Men i allefall så tenker jeg å kanskje komme litt mer tilbake, da vi har bestemt oss for å prøve igjen. Vi har hatt det tøft i en stund nå, og ikke prøva noe og det har vært slutt i en periode. Men vi har bestemt oss for å hive oss i det igjen:)

Hei og velkommen tilbake :):) husker nicket igjen da:) masse masse lykke til, måtte det gå super fort til spire i magen <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Husker deg godt, jeg. Er jo ikke prøver selv, men liker å følge dere her inne likevel. Godt å høre at dere har funnet ut av problemene dere har hatt og sammen går på med friskt mot til nye runder med behandling! Lykke til når dere starter opp igjen!

Takk jenter(:.tenker å ikke prøve Tromsø igjen, men Trondheim:) hvilken plass i Trondheim? Husker jo ikke detta;)

Velkommen tilbake til oss :)

Husker nicket ditt ;) Hører til Trondheim og St.Olavs selv, skal i gang med forsøk om ca 3 uker :) Når skal du ha forsøk da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei :-) Og velkommen tilbake :-)
Joda, husker deg. Har ofte lurt på hvordan det var gått med deg :-)
Som du ser, så er ikke jeg heller kommet noe lengre.
Håper vi begge snart kan glede oss over å ha en baby i armene.

Jeg skal ringe til st Olavs når jeg kommer hjem da, eller er det privat? Tenkte å ta det siste offentlige før jeg begynner med privat. Vi har vært i syden nå i 2 uker så er på kjøring til Lofoten igjen:) kom tilbake i går kveld, så jeg skal svare dere litt skikkelig når jeg kommer hjem til pc i morgen kveld.;)

tror jeg huske nicket ditt. er jo en gammel bruker selv nå.....
velkommen tilbake og all lykkeønskinger til dere...

St.Olavs er offentlig og Medricus i Trondheim er privat ;) Spennende med prøving igjen da, masse lykke til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ah godt å komme hjem:-)

Nå når jeg ser noen svar her kjenner jeg igjen flere nick:-)
Er godt å komme tilbake, har mange ganger tenkt på dere, og hatt lyst å komme tilbake.

Litt til dere som ikke kjenner meg, jeg er blitt hele 29 år, jeg har PCOS, og har hatt noen runder med prøverør uten hell.

Så til alle:-)
Vet ikke engang når jeg var her sist.
men allefall så har det vært dumme ting som har skjedd mellom meg og mannen, så gjorde at jeg fikk nok, og ikke ville mere, men etter et års tid så ble det lovnader om endringer og slikt, og jeg savna han og den tiden, det ble et turbelent år altså, synes det var verd å prøve å ordne opp i og se om forandringe hjelper på.

SÅ vi reiste til syden, og kom hjem nå i går da:-) vi har jo vært sammen i så mange år, så slutt i nesten 1 år.
men vi har veldig lyst å få til dette, og prøve igjen. Blir jo ikke yngre heller så da er det vel bare å hive seg i det:-)?

Hvilke offentlie sykhus: Bergen?Oslo? trondhjem?
vet ikke hvem jeg skal kontakte.

Godt å være tilbake:-)

Hehe. Veldig hyggelig å se navnet ditt her igjen. Håper dere får det til uten problem og at det er helt bra med dere to igjen:)

Vi tilhørte st.olavs i Trondheim, men er ikke fornøyd.
Har hørt at Haugesund er mye flinkere;)

Næmmen hei du :)
Er innom ass.bef for å avrunde den statustråden, og måtte innom når jeg så nicket ditt :D Fant du forresten den bolle-oppskriften du leita etter? :P
Så kjekt at dere har bestemt dere for å prøve igjen da, får håpe at det blir bra denne gangen ;)

Har selv brukt St.Olavs, og er godt fornøyd med dem altså! Snille, profesjonelle mennesker som jobber der.
Er vanskelig når man skal prøve noe nytt, og det er nesten umulig å si hva som er bedre enn det andre, for de tilrettelegger jo til hvert enkelt par etter behov, men det er jo kanskje litt forskjellig på hvordan de tenker. St.Olavs vet jeg anbefaler Medicus (privat klinikk i Trondheim), etter X antall forsøk hos dem, fordi det kan være "dråpen" til at spiren endelig sitter..

Håper dere snart finner ut av det, og MASSE lykke til :D

Næmmen hei du :)
Er innom ass.bef for å avrunde den statustråden, og måtte innom når jeg så nicket ditt :D Fant du forresten den bolle-oppskriften du leita etter? :p
Så kjekt at dere har bestemt dere for å prøve igjen da, får håpe at det blir bra denne gangen ;)

Har selv brukt St.Olavs, og er godt fornøyd med dem altså! Snille, profesjonelle mennesker som jobber der.
Er vanskelig når man skal prøve noe nytt, og det er nesten umulig å si hva som er bedre enn det andre, for de tilrettelegger jo til hvert enkelt par etter behov, men det er jo kanskje litt forskjellig på hvordan de tenker. St.Olavs vet jeg anbefaler Medicus (privat klinikk i Trondheim), etter X antall forsøk hos dem, fordi det kan være "dråpen" til at spiren endelig sitter..

Håper dere snart finner ut av det, og MASSE lykke til :D

Nei tror ikke jeg fant den??hehe
jeg tenkte å ta kontakt med st olavs. . så får vi gå vidre privat om det ikke går:-) skal sende dem en mail i morgen, er dem treige å svare på mail vet du noe om det??

Ønsker dere og masse lykke til:-)

Hehe. Veldig hyggelig å se navnet ditt her igjen. Håper dere får det til uten problem og at det er helt bra med dere to igjen:)

Åååh sier du det?? hmmm kanskje det er dem jeg skulle kontaktet istede? hmmm er veldig i tvil altså hvem ofentlie jeg skal kontakte:-)??

Hyggelig å se deg og dere andre også igjen altså:-)

Hva heter sykehuset i haugesund?

Ja søstra mi gikk der, hun har 2 barn fra før av og gikk privat der nå før jul, ble gravid men mista:(
var vel først der, men dem har vel samme klinikken i bergen, så er det lettere å komme seg til bergen herfra, så er det nå samme sykhus bare 2 plasser så er vel det bra:-) vil dra dit om det ikke går nå. har allefall sendt st. olavs mail, og håper dem svarer raskt.

Back
Topp