Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tutta 86
Jeg er ikke ferdi sykepleier enda men blir de til våren. Jenta mi var permatur så jeg skal skrive om premature. Blir nok vinkling mot foreldre men har ikke helt funnet problemstillingen. Men er mye stoff om pramture [:)]
ORIGINAL: Bonia
ORIGINAL: Tutta 86
Jeg er ikke ferdi sykepleier enda men blir de til våren. Jenta mi var permatur så jeg skal skrive om premature. Blir nok vinkling mot foreldre men har ikke helt funnet problemstillingen. Men er mye stoff om pramture [:)]
Jeg ville skrive om barn med adhd, siden min bror har det. Men jeg fikk beskjed om at det var ikke lurt, siden det fort ble vinklet fra en pårørendes ståsted. Og dette vil kanskje også falle innunder det...?
ORIGINAL: Goldy
E skrev om akutt leukemi hos barn, og hvordan vi som helsepersonell må se hele familien i denne situasjonen - og hvordan vi kan gå frem for å støtte både foreldre og barn på en best mulig måte igjennom hele situasjonen (med tanke på både kommunikasjon, behandling, bivirkninger osv) [:)]
Fant veldig mye forskning, og ble strålende fornøyd med hvordan oppgaven ble[:D]
ORIGINAL: Tuttelure
E skrev om akutt leukemi hos barn, og hvordan vi som helsepersonell må se hele familien i denne situasjonen - og hvordan vi kan gå frem for å støtte både foreldre og barn på en best mulig måte igjennom hele situasjonen (med tanke på både kommunikasjon, behandling, bivirkninger osv) [:)]
Fant veldig mye forskning, og ble strålende fornøyd med hvordan oppgaven ble[:D]
Veldig spennende!! Men ble ikke oppgaven for stor??
ORIGINAL: Tuttelure
Veldig spennende!! Men ble ikke oppgaven for stor??
Oppgava ble på max ordmengde.
Var innom veldig mange områder, men skrev bare det e trengte for å formidle "budskapet", uten at det ble stykkevis og delt. Læreren sa e hadde tenkt på alle mulige områder, og lurte på hvordan e fikk til ordmengden[:)]
Klarte å knytte områdene godt sammen, så hele oppgaven ble helt sammenhengende med en rød tråd igjennom hele[:)]
F.eks. det som ble skrevet i teoridelen, ble diskutert/understøttet med ny forskning o.l i diskusjonsdelen.
Fikk A på oppgava *stolt*[:D]
Det var mye stoff, og vanskelig å velge ut akkurat hva e ville bruke. Jobba veldig mye og lenge med oppgava for å få den som e ville! Men det går jo an å begrense oppgava mer, det viktigste var å holde fokuset fra problemstillinga igjennom hele oppgava[:)]