Bacheloroppgave sykepleie!

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Dere sykepleiere som er inne her: Hva har dere skrevet om?

Jeg har lyst til å skrive om ett eller anna i forhold til barn. Men litt usikker.

Trenger noen ideer![:)]

Jeg er ikke sykepleier... men drømmer litt om det selv om jeg går sosionom.

Men hadde skrevet om barn og diabetes om det var meg.

[:)] Det skal noteres!! Er så mye å velge i....... må bestemme meg innen uke 38! går fort dit!!!

ORIGINAL: ~Mamman til Isabell~

Skrev om barn og diabetes, hvordan fordelen/ulempen var med inuslinpumpe til små barn

Spennende problemstilling!![:)]

Jeg er ikke ferdi sykepleier enda men blir de til våren. Jenta mi var permatur så jeg skal skrive om premature. Blir nok vinkling mot foreldre men har ikke helt funnet problemstillingen. Men er mye stoff om pramture [:)] 

Oki, har tenkt tanken på premature, men er redd det er for spesialutdanning? at man da må forsvare hvorfor man valgte å skrive utifra at det ikke går under grunnutdanningen?

Det er også veldig spennende i forhold til når de gjør alt for å redde premature (uke 24(?)) og evt komplikasjoner og senskader....

ORIGINAL: Tutta 86

Jeg er ikke ferdi sykepleier enda men blir de til våren. Jenta mi var permatur så jeg skal skrive om premature. Blir nok vinkling mot foreldre men har ikke helt funnet problemstillingen. Men er mye stoff om pramture [:)] 

Jeg ville skrive om barn med adhd, siden min bror har det. Men jeg fikk beskjed om at det var ikke lurt, siden det fort ble vinklet fra en pårørendes ståsted. Og dette vil kanskje også falle innunder det...?

ORIGINAL: Bonia

ORIGINAL: Tutta 86

Jeg ville skrive om barn med adhd, siden min bror har det. Men jeg fikk beskjed om at det var ikke lurt, siden det fort ble vinklet fra en pårørendes ståsted. Og dette vil kanskje også falle innunder det...?