Emilieprinsessåmi
Gift med forumet
noen som vet om jeg kan spise dette?? er så redd for å spise ting jeg ikke hvet hva som er oppi av fett/olje nå. vi er bett på middag men vet ikke om jeg tør å spise. å hvor mye kcal d ca er i en porsjon??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus
D er jo ikke så ille med bacalao...jeg har funnet ut at d er aller viktigst å holde seg unna d du vet er fettrikt og de fettet virkelig vises[;)] Men mat som pålegg feks..ost...bytt til lettvarianten av d meste mens du går på xenical,d hjalp meg. Jeg spiser bacalao ,aldri opplevd noe diare av d[:)]
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi
D er jo ikke så ille med bacalao...jeg har funnet ut at d er aller viktigst å holde seg unna d du vet er fettrikt og de fettet virkelig vises[;)] Men mat som pålegg feks..ost...bytt til lettvarianten av d meste mens du går på xenical,d hjalp meg. Jeg spiser bacalao ,aldri opplevd noe diare av d[:)]
ok, takk for svar. bacalao er jo så godt. ja jeg spiser for d meste lett varianter har altid gjort d synet det smaker bedre[:D][:D] å da gleder jeg meg til bacalao i dag,jehu[:D][:D][:D][:D]
Ja men d er jo bra[:D] Jeg synes man skal kose seg litt selv om man er på slankern jeg da og hvis d er noe du er usikker på så kan du feks heller ta to piller t et måltid og ikke til bacalao feks. Men trur virkelig ikke d er så ille med fett i d asså...men man er forskjellige også..jeg feks får ikke lett fettdiare ....må en del til...så hos deg virker d som du får d ganske lett men d kan hende d er bare i første tiden du går på d pga kroppen venner seg til dem[:)]