bacalao

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
noen som vet om jeg kan spise dette?? er så redd for å spise ting jeg ikke hvet hva som er oppi av fett/olje nå. vi er bett på middag men vet ikke om jeg tør å spise. å hvor mye kcal d ca er i en porsjon??

fant ut st d var ca 614 kcal i en porsjon så d var jo ikke så værst da[:D][:D]

å ca 27% fett[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] æsj. er jo så sinnsykt godt me bacalao.

fant vist svar på dette her selv jo. er greit å ha medlemskap i vektklubben[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

D er jo ikke så ille med bacalao...jeg har funnet ut at d er aller viktigst å holde seg unna d du vet er fettrikt og de fettet virkelig vises[;)] Men mat som pålegg feks..ost...bytt til lettvarianten av d meste mens du går på xenical,d hjalp meg. Jeg spiser bacalao ,aldri opplevd noe diare av d[:)]

ok, takk for svar. bacalao er jo så godt. ja jeg spiser for d meste lett varianter har altid gjort d synet det smaker bedre[:D][:D] å da gleder jeg meg til bacalao i dag,jehu[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

D er jo ikke så ille med bacalao...jeg har funnet ut at d er aller viktigst å holde seg unna d du vet er fettrikt og de fettet virkelig vises[;)] Men mat som pålegg feks..ost...bytt til lettvarianten av d meste mens du går på xenical,d hjalp meg. Jeg spiser bacalao ,aldri opplevd noe diare av d[:)]

ok, takk for svar. bacalao er jo så godt. ja jeg spiser for d meste lett varianter har altid gjort d synet det smaker bedre[:D][:D] å da gleder jeg meg til bacalao i dag,jehu[:D][:D][:D][:D]

Ja men d er jo bra[:D] Jeg synes man skal kose seg litt selv om man er på slankern jeg da og hvis d er noe du er usikker på så kan du feks heller ta to piller t et måltid og ikke til bacalao feks. Men trur virkelig ikke d er så ille med fett i d asså...men man er forskjellige også..jeg feks får ikke lett fettdiare ....må en del til...så hos deg virker d som du får d ganske lett men d kan hende d er bare i første tiden du går på d pga kroppen venner seg til dem[:)]

har ikke hatt fettdiare i d siste, så har sikkert blitt bedre[:D][:D][:D] ja er jo viktigt å kose seg litt trenger jo ikke å være helt nazi heller.da blir en jo helt sprø til slutt.

Back
Topp