Babyzen Yoyo.. Igjen ;)

MinusNinus

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2015
Julibaluba 2017
Hei ladies,

Ser lilleprinsen selger ut en rosa yoyo på salg fordi det er den gamle modellen. Hva er forskjellen mellom yoyo og yoyo+? Vet adapter til bilstol er en av dem, men andre rent tekniske ting?

Har sååååå lyst på!!!

Hei ladies,

Ser lilleprinsen selger ut en rosa yoyo på salg fordi det er den gamle modellen. Hva er forskjellen mellom yoyo og yoyo+? Vet adapter til bilstol er en av dem, men andre rent tekniske ting?

Har sååååå lyst på!!!
Yoyo+ er visstnok litt større enn yoyo og går egentlig ikke under det rette målet for håndbagasje etter hva jeg har forstått? Men det er ikke alltid de sjekker det på flyplassen heller så tror det går greit. Nå er det en person som har sagt det til meg - ikke sikkert det stemmer. :D

Yoyo+ går som håndbagasje, ingen problem :) Vi har akkurat flydd med den vogna. Bedre plass til ting under vogna, bedre stabile hjul( vi har trilla den på gress, grus og store brosteiner i byen, ingen problem) får også kjøpt adapter til bilstolen. Vi kjøpte den nyeste modellen siden den virka litt bedre kvalitet, også bedre skulderstropp på den og følger med veske til å ha vogna oppi :) kjøpt kroker til så får hengt stelleveska på den. Veldig fornøyd med å trille helt fram til flyet. Tror lilleprinsen har lagt ut litt info om forskjellen mellom den gamle og nye på sin instagram profil. Også oppbevaringslomme på den nyeste, helt supert + :)

Forskjell på 15 og 16 mod er: større handlekurv, maksvekt er økt fra 15 kg til 18 kg. Kan brukes med bilstol adapter, litt annerledes stoff + ett par ting jeg ikke husker akkurat nå:-)

Back
Topp