Babywatcher...?

Men d er en ting jeg lurer på ang babywatcher'n, om d er farlig for baby om vi f.eks bruker den hver dag??
Er litt i tvil der,jeg mener at man skal ikke bruke den hver dag for d kan "stresse" baby mener jeg..
Mens sambo mener at d går fint å bruke den hver dag?? (han er veldig ivrig da...[8D] )
Er sikker på at hadde d vært opp til han så han oxo vært inne i magen min å holdt baby me selskap..[8D] hehe..

hehehe så kjekt at samboeren din bryr seg. :D
vell en skal vell ikke overdrive sies det . men det står at det skal være helt trygt å bruke den.

men hver dag hadde jeg syns var å overdrive hehe
hør med jordmor eller legen din.
min jordmor hadde en helt lik på kontoret sitt og hun sa den var helt trygg, men ikke overdriv bruken.

men jeg er ikke redd for å bruke den om jeg er urolig eller skal vise den til noen ol. men jeg har sagt til guttongen at vi ikke skal bruke den hver dag for babyen må få litt fred den også inni der [:D]

Jeg fikk min nye babywatcher nå like før helgen...men lurer på noen ting:
Det er vanlig at babyen liggen nokså langt nede enda(jeg brukte en stund før jeg fant noe,men det var fordi jeg dreiv for langt opp...), når jeg er bare i uke 16?

Og når jeg bruker babywatcheren min så kommer ikke de strekene opp, de som sitter rundt hjertet på displayet. Er det vanlig? jeg får frem en rask lyd og hjerteslag på rundt 153. Så jeg håper det jeg hører da er den lille.... [8|]

hjertelyd på 153 er garantert den lille babyen din inni magen.
min lille ligger også ganske langt nede. jeg må helt ned i venstre side eller midten hvor (sorry for intiminfoen hehe) hårene der nede begynner.
så min lille har ikke forflyttet seg så mye lenger opp enda ihvertfall.

så grattis med babywhatcheren og grattis med å ha funnet hjertelyden :D

ps: jeg får heller ikke di strekene rundt hjertet på displayet.
men hører babyen veeeeldig godt uten å få di frem. tror ikke det har noe betydning.
på jordmor sin var det heller ikke di strekene.

Oki....TUUUUUUSEN TAKK!!! [:)]
Nå roet du meg veldig! Ligger nok der hårene begynner til meg også. Godt å høre at det ikke er bare hos meg! [:)]

Takk for at svarte.

Ble bare litt bekymra ser du.. [:-]

Klem

Ligger langt nede til meg oxo enda..Men jeg hører baby nesten gang jeg bruker babywatcher nå..[:)] Lilleba har flytta seg til midt på magen,under navlen nå..[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Men d er en ting jeg lurer på ang babywatcher'n, om d er farlig for baby om vi f.eks bruker den hver dag??
Er litt i tvil der,jeg mener at man skal ikke bruke den hver dag for d kan "stresse" baby mener jeg..
Mens sambo mener at d går fint å bruke den hver dag?? (han er veldig ivrig da...[8D] )

Hei
Jeg spurte gynekologen om "tillatelse" til å skaffe meg Babywatcher siden jeg har mistet 3 ganger tidligere, og fikk beskjed om at det kunne være en god idé for meg. MEN - man må ikke bruke den for ofte, helst ikke mer enn én gang i uken pga at den forstyrrer babyen og man vet ikke hvilke eventuelle skadevirkninger den kan ha. Det er nemlig mye sterkere signaler fra en Babywatcher enn fra et vanlig ultralydapparat.

hmmm......men det var et slik ultralyd apparat/babywatcher jordmoren min hadde også.
helt lik min!
hun sa den var helt trygg, men en skulle selvfølgelig ikke overdrive bruken.

Back
Topp