Babywatcher...?

Liten spire83

Forelsket i forumet
Der det skrives om babywatcher står det at man kan høre hjetelyden til barnet fra det er ca 12 uker gammelt. Stemmer det? Da vil jeg gjerne kjøpe meg et slik ett. Siden jeg er så nysgjerrig og ikke skal på UL før i midten av oktober...[:o] heeee...lenge til![8|]Er det noen som har prøvd??? Og fått positive opplevelser med den?[:-][:D] Altså klart å fått hørt lyden. Jeg er selv 14 + 2.

jeg venter å få min i posten jeg.
resultatet er veldig individuelt har jeg forstått.
det er ikke alle som finner hjertelyden før laaaangt ut i svangerskapet. mens noen finner den allerede fra uke 12 som du sier.

tror det har mye med hvordan kroppsformen din er. tynn- tykk, hvordan barnet ligger ol. aner ikke men kan tenke meg det.

skal ihvertfall si fra når jeg har prøvd min [:)]

Tusen takk! det hadde vært fint! [:D]
Jeg tror at jeg kommer til å kjøpe meg en,fant en til 800 kr på finn.no men ser at den koster ikke så mye mer når den er ny heller. Får jo sikkert solgt den igjen etterpå... [8|]
Gi meg svar da...kanskjer jeg bestiller meg en før da men..hehe [:)]
Hadde vært fint å bare fått hørt litt...[;)]

var på finn.no og lette etter babywatcher. ble veldig glad da jeg fant en,men noen minutter senere fant jeg en til og de er helt forskjellige! [8|]  den ene er mer lik jm sin og der skal man bruke gel. prisen varierer fra 1200 til 800,-. også var det en med ett apparat og ett sett med høretelefoner til 350,-.  hvilken er best? og hva er egentlig forskjellen? noen som vet? [:)]

Jeg venter oxo på å få min i posten snart nå..[:)] Løper ned t postkassa før postmann rekker å få opp posten sin hver dag nå...[8D]  Bestilte den på fredag,så håper den er her snart..[:)]

Hei!!
Anbefaler babywatcheren på babywatcher.no. Fant selv hjertelyden når jeg var 12 uker på vei. Tok en stund å finne den, måtte leite litt.
Anbefaler å gå inn på termin-klubbene og spørre om noen selger en slik. F.eks. de som har termin snart. Ofte at de ikke trenger babywatcheren sin lenger. Jeg forsøkte å få tak i på finn.no, men det var alltid utsolgt. Fikk raskt svar på barn i magen når jeg spurte november-klubben om noen ville selge.
Har forresten hørt at på babywatcher.no ha de kjempelang leveringstid på flere uker. Hørte om noen som ventet 3 uker. Vet ikke om dette stemmer da.

3 uker???? [:(] kjempelenge d jooh..[&:] på nettet da jeg bestilte så sto d 3-7 virkedager... Håper jeg ikke må vente i 3 uker..[&:] vil ha den nååååå....

da fikk jeg min babywatcher i dag og den var kjempe lett å bruke.
utrolig gøy!
nå viste jeg hvor babyen lå siden jeg hadde kjendt den tidligere i dag åsså var jeg hos jordmor i går å fikk høre hjertelyden .

så vi fant hjertelyden med en gang. ikke no problem! knall kjekt altså!
det virket tipp topp på meg ihvertfall! [:D]

hvordan fungerer dette dah?betaler man på forskudd eller etter at man har fått pakken?hvor kjøpte dere den?kommer den i postkassen?
hilsen lille nysgjerrige meg[:)]

åh.. så heldige dere er.. jeg kjøpte visst en litt dårlig en. [8|] Står at man kan forvente å finne hjertelyden fra begynnelsen av 3. trimester da, så jeg er vel litt tidlig ute. jeg har en med øretelefoner, uten monitor. Men jeg hører romstering og spark da. [:)] Men tror deres er myye bedre. Men betalte bare 350 da.

det er ikke sånn med lydbølger hos meg, skjønner du. Eh.. vet ikke helt hvordan det fungere.. Jeg la ut linken til den i en annen tråd om babywacher, men det er ikke sikker du så den. Gøy å lytte litt likevel. [:)]

Takk for det. [:)] Neida, jeg stresser egentlig ikke, ble bare litt misunnelig på dere som hører hjertelyden. [;)]

Tok det lang tid før du fikk den i posten??? jeg bestilte på torsdag som var...og venter spent når jeg henter posten om dagen [:D]

klem

Jeg bestilte på fredag for over en uke siden..å har enda ikke fått den.[8|][:@] håper vi får den iløpet av uka her nå..

jeg kjøpte den jo privat (brukt) så min kom etter bare et par dager [:)]

OOOOOOh...[:D]
Jeg fikk min babywatcher igår...[:)][:)][:)] testa den med en gang,og gjett hvem jeg hørte da..[:)][:)][:)] Lillebabyen min...[:D]

nååå, heldiggrisen.. Funker ikke så bra min nei.. Men så er det en annen type da.. Kos deg masse med lyden av lilleba da! [:D][;)]

grattis!!!!!! så kjekt da! [:)]

jeg måtte også ta min i bruk igjen i går etter at jeg ble litt urolig for jeg synes magen hadde blitt mindre åsså hadde jeg hatt en del vondt i magen på kvelden /natten.
men babyen var der den [:D] betryggende å ha denne når en skulle bli extra urolig.

Ja, takk og lov for babywatcher altså. Jeg fikk for første gang litt sånn rosa-lignede greier i trusen (uten å bli for detaljert[;)]). Det var no på lørdag. Skulle da på jobb, og hadde dårlig tid. Fikk ikke tid til å sjekke med babywatcheren at alt var ok inni der. Men et par timer senere i lunsj-pausen kjørte jeg hjem. For en lettelse det var da jeg hørte hjerterytmen.
Tenk om jeg ikke hadde hatt babywatcheren, føler meg ganske teit hysterisk i sånne tilfeller. Men har ikke hatt noe tegn til blod etter den lørdagen heldigvis. [;)]

Back
Topp