Babyvogner

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Hva slags vogner liker dere?

Så på noen idag, og falt pladask for Silver cross sleepover og silver cross elegancy.

Hva slags vogner liker dere?

Så på noen idag, og falt pladask for Silver cross sleepover og silver cross elegancy.

De vognene er jo veldig lekre da! Jeg liker vogner med ett eller to svingbare hjul som er gode å trille på ulikt føre.
Som bagvogn synes jeg bugaboo buffalo er den estetisk fineste, men liker ikke sportsdelen. Tenker at det må være veldig godt for ungen å strekke seg litt ut når h*n skal sove og er over året, så vil derfor ha en vogn med god rygglengde, og hvor ryggen legges ned fremfor at hele setet vippes bakover.
Har vel nesten bestemt oss for TFK Lite2 med multi-X-bag sånn at babyen kan sitte vendt mot meg til rundt halvannet år. Synes denne vogna er både god å trille, fin og praktisk, også tror jeg den vil vare hele vognperioden.

Det er så mye å velge mellom der ute. Likte tfk lite 2 også.

Jeg er kjempefan av Simo og Brio vognene, i tillegg til Mountain Buggy. Merker at det er de jeg snur meg etter på gata ;)

Er rart hvordan man gjerne har en formening i hodet hvordan vognen skal se ut.
Utfordringen er å finne den i barnevogn jungelen

Vi kommer til å gå for Bugaboo Buffalo :) Tenkte en stund på Mountain Buggy, men den blir for stor sammenslått mtp at vi må ha plass til både vogn og hundebur bak.

Blir TFK lite 2 med multix og vanlig bag her:) Var å prøvde den på barnas hus og det er ingen tvil om at det er vognen for oss:)
Hei:) Har du sett at TFK kommer med nye 2017 modeller som er forbedret?:)

Skal bruke Bugaboo camelon som babyvogn, og så bytter jeg over til emmaljunga city cross eller Britax go big når baby blir for stor til bagen:)

Vi skal gå mot strømmen å ta en emmaljunga mondial de luxe hvit skinn:D alltid villet ha hvit vogn:p

Mest sannsynlig blir det en emmaljunga Edge duo farge navy, enten outdoor eller lounge. Må bare kontrollmåle bagasjerommet :P

Back
Topp