Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men nå mener jeg hele babyverden, ikke bare termingrupperJa i termingruppe flere ganger
Jeg tror det var et treff for hele bv (generelt) i Oslo en gang. 2009/2010 eller noe sånt?Ja men nå mener jeg hele babyverden, ikke bare termingrupper![]()
Ja stortreff hadde vært kjempegøyJeg har også møtt folk fra termingruppa - kunne vært moro med et stortreff![]()
Ok, da var jeg ikke her inneJeg tror det var et treff for hele bv (generelt) i Oslo en gang. 2009/2010 eller noe sånt?
Ja stortreff hadde vært kjempegøy
Jeg tror det var et treff for hele bv (generelt) i Oslo en gang. 2009/2010 eller noe sånt?
Kan få det til likevelSynd landet er så langt da - blir fort langt å reise![]()
Ja, ingenting er umuligKan få det til likevel![]()
Jeg har vært med på stortreff på et annet forum, utrolig gøyJa, ingenting er umuligBare ser for meg det kan bli litt å organisere - eller , det kommer jo n på hvordan man gjør det..
![]()
Var e du ifra da ? Sandnes eller Stavanger?Har vært med på flere i Stavanger/Sandnes. Ene var BV også med å arrangerte. Fikk kake og en "godispose" og barna lekte sammen og mye kos. Var en fin dag. Ellers har jeg vært med på kafetreff, Dollys, Big Horn, utekveld og diverse annetDette var vel rundt 2007/2008 eller noe sånt. Hvertfall bilder fra treffene
![]()