Babyverden gravidbok?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
For 3 år siden hadde babyverden gravidbok som apoteket og helsestasjon hadde og ga ut til gravide. Noen som vet om det fortsatt finnes?

Det har de dessverre sluttet med!!! :(

Jeg mener jeg fikk i fjor??

Kanskje noen steder at de har igjen på lager? Jeg vet ihvertfall at sandviks ikke produserer de lenger :(
Jeg mener jeg fikk på helsestasjonen i fjor.. men kanskje det var noen av de siste :-(

Jeg mener jeg fikk på helsestasjonen i fjor.. men kanskje det var noen av de siste :-(
Heldig :( Da fikk du sikkert av restlageret. Kan hende man har flaks og at det er noen liggende noen plasser

Jeg fikk også i fjor!

Da jeg var hos jordmor nå, fikk jeg bare et ark med masse nettadresser. De har også sluttet å gi ut brosjyrer o.l. Billigere å bare vise til nettsider o_O

Sikkert gjort en bevistgjøring rundt miljø siden både boka og brosjyrer kuttes ut til fordel for nettsider. I og for seg et bra tiltak, bare koselig å lese gjennom bøkene fra foregående svangerskap :Heartred

Hei,

Svangerskapsboken het den, og den sluttet vi å trykke opp i 2016.

Nå har vi appen "Babyverden" som på lik linje med boken følger svangerskapet uke for uke. Her kan du legge inn magebilder, legge på fine filtre og mye mye mer. :)

Hei,

Nå har vi appen "Babyverden" som på lik linje med boken følger svangerskapet uke for uke. Her kan du legge inn magebilder, legge på fine filtre og mye mye mer. :)
Virker appen igjen nå da? Den har vært svært ustabil og dårlig, og forrige helg logget den meg bare ut hver gang jeg prøvde og nektet til slutt å starte. Ingen svar på tråder inne på app-sidene på forumet

Virker appen igjen nå da? Den har vært svært ustabil og dårlig, og forrige helg logget den meg bare ut hver gang jeg prøvde og nektet til slutt å starte. Ingen svar på tråder inne på app-sidene på forumet
Såvidt meg bekjent skal den fungere som normalt ja :)

Hei,

Jeg har appen, men likte den fysiske boken bedre fordi da kan barnet få den i framtiden og se på alle de små notatene.

Har kjøpt meg boken "På vei" av Gro Nylander, syns den er veldig fint :happy: Er jo mest gøy å få ting gratis da, men hadde så lyst på en fysisk bok :p

Back
Topp