Babyutstyr

ChicaMe

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Når er det "OK" å begynne å kjøpe inn ting til den nye babyen? Jeg kvitta meg jo med ABSOLUTT alt etter 1. da jeg hadde ekstremt liten lagringsplass i den gamle leiligheten.. Nå har jeg ett stort hus å det blir deilig
 
Når er det "OK" å begynne å kjøpe inn ting til den nye babyen? Jeg kvitta meg jo med ABSOLUTT alt etter 1. da jeg hadde ekstremt liten lagringsplass i den gamle leiligheten.. Nå har jeg ett stort hus å det blir deilig
Opp til hver enkelt det men personlig vil jeg nok vente til ordinær ul er overstått.. I hvert fall med de store tingene da :) Klarer nok ikke å vente så lenge uten å kjøpe noenting jeg heller tror jeg :p
 
Opp til hver enkelt det men personlig vil jeg nok vente til ordinær ul er overstått.. I hvert fall med de store tingene da :) Klarer nok ikke å vente så lenge uten å kjøpe noenting jeg heller tror jeg :p

Oj det er jo ganske sent da... :p tenkte sånn uke 10-12.. Men siden jeg skal til syden i neste uke mååå jeg jo sikkert kjøpe noe megafint der til begge kjønn ♥️
 
Ville ha ventet til uke 12 i allefall;) jeg var på ferie nå og hadde sååå lyst å kjøpe noe, men fikk ikke lov hos mannen...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Her venter vi til etter oul! Hvis det blir gutt denne gangen og, så er det ikke mye vi trenger å shoppe annet enn vogn.
 
Etter Ordinær ultralyd, har mye etter første mann så er jo ikke mye jeg trenger.
 
Æ tar ikke sjansen på å kjøpe nokka før æ e over 16.uke. Vil være sikker på at æ ikke miste før æ kjøpe nokka. Mange i min familie som miste etter uke 12, så æ tørr heller ikke glede mæ så mye over nurk enda:(
 
Back
Topp