Babyutstyr

Vi har det meste fra den kommende storesøsteren, men lekegrind skal vi investere i, og noen nye klær (mer hvis det blir en gutt, naturligvis). Og storesøster kommer nok til å få en ny trillevogn, slik at vi kan bruke Brio happy duo-vogna til babyen.

Jeg har et bad med et digert boblekarr som er litt upraktisk, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe stellebord som man henger på veggen...noen som har noe erfaring med det annet enn ved offentlige stellerom?

Vi har det. Kjøpt på Ikea. Veldig praktisk for oss, da har vi plass til kommoder med tøy til ungene under. Planen var jo at vi skulle lukke det igjen når vi ikke brukte det, men det har stått nede siden eldste ble født, dvs i snart fire år.

Til dere som er førstegangs, så vil jeg bare råde dere til å vente til etter dere har født før dere kjøper brystpumpe. Jeg kjøpte før eldste ble født, det var jo noe man måtte ha. Det var helt tomt i mine lagre, så den ble forsøkt brukt en gang. Ergo ville jeg venta til jeg var sikker på at det var melk der før jeg brukte såpass med penger på det.

Til dere som er førstegangs, så vil jeg bare råde dere til å vente til etter dere har født før dere kjøper brystpumpe. Jeg kjøpte før eldste ble født, det var jo noe man måtte ha. Det var helt tomt i mine lagre, så den ble forsøkt brukt en gang. Ergo ville jeg venta til jeg var sikker på at det var melk der før jeg brukte såpass med penger på det.

Sant. Eller kanskje lånt en. De kan også leies på apotek. Tror jeg hadde fått superpanikk da jeg kom hjem forrige gang, om jeg ikke hadde hatt pumpe. Motsatt problem. MYE melk og lite sugevillig unge=panikk og brystspreng.

Sant. Eller kanskje lånt en. De kan også leies på apotek. Tror jeg hadde fått superpanikk da jeg kom hjem forrige gang, om jeg ikke hadde hatt pumpe. Motsatt problem. MYE melk og lite sugevillig unge=panikk og brystspreng.

Sant det, det er jo motsatt problem og. Rådet blir kanskje da å vite hvor man fort kan få tak i brystpumpe om man trenger det.

Back
Topp