Babyutstyr

Sandrine

Gift med forumet

Har dere begynt å titte på babyutstyr?

Jeg sitter å drømmer meg bort på nett hele tiden. Vi har jo en fra før så vi har det meste vi trenger av utstyr men er alikevell noe vi trenger så jeg havner inne på nettsider hele tiden. Blir helt forelsket av å titte på alle de søte små plaggene og tingene :D

 
Vi og har jo egentlig alt vi trenger fra før, men det er så kjekt å kjøpe nytt!!!

Jeg har bestemt meg for å bytte ut vognen. vi har en simo kombi i brunt, og den syns jeg er litt for stor og tung. skal kjøpe en emmaljunga citycross med creme farget skinnbag.

ellers kjøper vi bare småting som litt ekstra klær og sånt.
 
njaaa, har vel det meste, men må kjøpe nye baby klær tror jeg og nytt bilsete og kaaanskje en søsken vogn

blir billigere denne gangen for nå har vi liksom det meste.. hehe
 

Jeg har også lyst til å kjøpe ny vogn, men mannen er ikke helt enig.

Vi har en simo kombi vogn som vi kjøpte brukt. Den er blitt veldig sliten og guttungen bruker den enda som sovevogn så regnermed at den blir enda slitnere det året som kommer. Da har vi brukt den i 3 år pluss at den har vært brukt før. Ryggen er helt skeiv og understellet har begynt å ruste.. Så jeg tror jeg skal kjøpe en ny vogn :)

Også skal vi kjøpe ny madrass til senga og litt sånn småting som sengklær, sprinkelbeskytter, klær osv..

 
Babyvogna har vi solgt, nå har jeg bare en sportsvogn som jeg aldri bruker, så ny vogn må vi ha. Men kan hende jeg kjøper brukt denne gangen. Også må vi ha stellebord som kan skrus fast i veggen. Hvis det blir gutt har vi alt av klær og leker. Men blir det jente må jeg handle mye klær :-)
Ja også må vi ha bilstol for forrigegang lånte jeg av venninna mi. oG den har vi levert tilbake.
 
Ja jeg sitter ofte og drømmer og småplanlegger =)
Jeg har ingenting. Solgte siste rest 1 uke før jeg fant ut at jeg var gravid, så her må det handles ;)

Ei venninne av meg har en teutunia (?) vogn som hun skal selge billig, så den tror jeg at jeg skal bruke i hovedsak i byen o.l, for den får vi inn i 7 seteren med alle setene i.
Skal også kjøpe emmaljunga duo edge til daglig bruk. Tror vi kommer til å kjøpe ny, men vi får se. Vi trenger også bilstol, og kommer mest sannsynlig å gå for enten maxi cosi eller graco sin med base. Har ikke isofix i bilen, så må ha vanlig base.
Ellers trenger vi alt av klær, sprinkelseng, sprinkelsengbeskyttere også skal jeg ha en skikkelig brystpumpe denne gangen! Skal også ha en vugge for å ha på stua. Ellers skal jeg kjøpe litt bæretøy. Har en brun Moby, men har veldig lyst å prøve noe annet også. Kanskje jeg prøver meg på et vevd sjal?! Har hatt mei tai før, og skal kjøpe ny sånn, men ikke før bebisen er en 4 mnd.

Tar det litt etter litt, og kjøper litt klær om jeg finner noe jeg virkelig virkelig liker, men de store tingene tenker jeg at vi tar i februar. Da er det mye salg, og passelig igjen til bebisen kommer =)
Er ikke en sånn en som venter til de siste ukene med å handle inn siste rest - jeg ønsker helst å være sånn passelig ferdig til uke 30... Så kan jeg bruke de siste 10 på avslappning og kos.
 
Back
Topp