Babyutstyr til jul?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg er 12 uker tre dager før julaften. Jeg har satt opp en babyting på ønskelista, en voksipose (classic mini med bæreplate og sommerdyne).

Hva med dere andre?

Det har jeg ikke tenkt på faktisk. Men vi har så sykt mye så vet ikke om det er noe vi trenger. Evt noe klær hvis det skulle vise seg å være jente :D (har to gutter fra før) men det var veldig lurt ;)

Kjempelurt! Ser de selger brukte voksipose billig på facebook innimellom, og siden det er lenge til så kjøper vi nok når vi kommer over noe bra. Men har lyst på ny vogn denne gangen! Kanskje man kunne ha gått for gavekort :happy:

Ikke dumt å ønske seg slkke ting! Vi har det meste fra før, men mulig vi kommer til å ønske en Stokkestol med Newborn seat. Vi har nemlig solgt det forrige siden vi ikke skulle ha flere :-p

Vurdere også en tripptrapp stol, men tror frøkna får en annen stor når babyen kommer.

Sikkert ikke dumt, men vi kommer ikke til å ønske oss noe babyrelatert. Vi ønsker å holde graviditeten skjult lengst mulig :)

Sikkert ikke dumt, men vi kommer ikke til å ønske oss noe babyrelatert. Vi ønsker å holde graviditeten skjult lengst mulig :)

Jeg får kun gaver av mine foreldre og de vet det forlengst.

Back
Topp