Babyutstyr på IKEA?

Lingeling

Flørter med forumet
Hei, jeg er veldig sjelden på IKEA på grunn av lang kjørevei, men skal dit over helga for å handle inn litt.

Hvilke babyting fra IKEA fungerer bra?

Vi er veldig glad i alt av spiseutstyr ihvertfall, men akkurat det er jo lenge til det trengs :joyful: Tenker vi kanskje kjøper antilop stolen denne gangen, vil ha noe som er lettere å rengjøre enn tripptrapp :banghead:
Ellers elsker vi gonatt sengen (har den hos svigermor også), tror alt vi har av sengetøy osv. også er fra ikea, sånne ting er nok best å kjøpe nytt. Møbler kan du sikkert finne brukt i nærheten, vi kjøpte sengen for 400 kr :D

Vi er veldig glad i alt av spiseutstyr ihvertfall, men akkurat det er jo lenge til det trengs :joyful: Tenker vi kanskje kjøper antilop stolen denne gangen, vil ha noe som er lettere å rengjøre enn tripptrapp :banghead:
Ellers elsker vi gonatt sengen (har den hos svigermor også), tror alt vi har av sengetøy osv. også er fra ikea, sånne ting er nok best å kjøpe nytt. Møbler kan du sikkert finne brukt i nærheten, vi kjøpte sengen for 400 kr :D
Antilop stolen er genial, Mini elsket å sitte i dusjen med den når han var mindre :hilarious:

Antilop stolen er genial, Mini elsket å sitte i dusjen med den når han var mindre :hilarious:
Hahaha ja akkurat sånne videoer jeg tenker på! Du kan bare spyle den ned, med ungen oppi t.o.m. :hilarious: Eneste ulempen er vel er at det er lett for å snuble i stolbeina siden de stikker så langt ut. Jeg får kikke litt på hva slags stoler som fins der ute, de mest kjente er jo tross alt tripptrapp og antilop (svensker, ass)

Hahaha ja akkurat sånne videoer jeg tenker på! Du kan bare spyle den ned, med ungen oppi t.o.m. :hilarious: Eneste ulempen er vel er at det er lett for å snuble i stolbeina siden de stikker så langt ut. Jeg får kikke litt på hva slags stoler som fins der ute, de mest kjente er jo tross alt tripptrapp og antilop (svensker, ass)
Hahaha, antilope.. er det sånn de ser på beina til antiloper kanskje? Lange og tynne som stiller ut :hilarious:

Alt ovenfor. Synes stellebord og er greit, men de finner du fint brukt på finn, men greit å se på de på ikea. :) og barnesikringene.

Last edited:
Veldig enig i det som allerede er skrevet!!

Vi har sprinkelseng, madrass, madrassbeskytter, laken, 10-pk med kluter (billige og bra), kladdig-smekke, antilope-stol (perfekt å hive i bilen hvis man skal i selskap og man vet de ikke har barnestoler), trofast-serien til leker, og som andre har skrevet - fat, kopper og bestikkserien i plast. Anbefaler deg å se etter brukt da det finnes til en rimelig penge men som er av god holdbarhet enda, spesielt antilpope, sprinkelseng og trofast :)

Back
Topp