Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker vi kanskje kjøper antilop stolen denne gangen, vil ha noe som er lettere å rengjøre enn tripptrapp 
Antilop stolen er genial, Mini elsket å sitte i dusjen med den når han var mindreVi er veldig glad i alt av spiseutstyr ihvertfall, men akkurat det er jo lenge til det trengsTenker vi kanskje kjøper antilop stolen denne gangen, vil ha noe som er lettere å rengjøre enn tripptrapp
Ellers elsker vi gonatt sengen (har den hos svigermor også), tror alt vi har av sengetøy osv. også er fra ikea, sånne ting er nok best å kjøpe nytt. Møbler kan du sikkert finne brukt i nærheten, vi kjøpte sengen for 400 kr![]()

Hahaha ja akkurat sånne videoer jeg tenker på! Du kan bare spyle den ned, med ungen oppi t.o.m.Antilop stolen er genial, Mini elsket å sitte i dusjen med den når han var mindre![]()
Eneste ulempen er vel er at det er lett for å snuble i stolbeina siden de stikker så langt ut. Jeg får kikke litt på hva slags stoler som fins der ute, de mest kjente er jo tross alt tripptrapp og antilop (svensker, ass)Hahaha, antilope.. er det sånn de ser på beina til antiloper kanskje? Lange og tynne som stiller utHahaha ja akkurat sånne videoer jeg tenker på! Du kan bare spyle den ned, med ungen oppi t.o.m.Eneste ulempen er vel er at det er lett for å snuble i stolbeina siden de stikker så langt ut. Jeg får kikke litt på hva slags stoler som fins der ute, de mest kjente er jo tross alt tripptrapp og antilop (svensker, ass)