Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babytuttaKan fortelle om min erfaring under egguttaket, siden du også er på KK: Du blir vist inn på et rom med en del senger på. Får beskjed om å ta av deg bukse og genser og ta på en sånn sykehus-skjorte. Så får du ligge nedpå og slappe av.
ok..men hvor store må de være før de er "brukendes"
kan de bli for store lissom?
og åssen funker egguttaket?
blir man trilla et sted ettepå i slik sykehusseng å skjorte??
er nyskjerrig nå.
ORIGINAL: Hope
ORIGINAL: babytuttaKan fortelle om min erfaring under egguttaket, siden du også er på KK: Du blir vist inn på et rom med en del senger på. Får beskjed om å ta av deg bukse og genser og ta på en sånn sykehus-skjorte. Så får du ligge nedpå og slappe av.
ok..men hvor store må de være før de er "brukendes"
kan de bli for store lissom?
og åssen funker egguttaket?
blir man trilla et sted ettepå i slik sykehusseng å skjorte??
er nyskjerrig nå.
Du får 2 paracet og en sprøyte med smertestillende og så er det bare å kjenne rusen komme[;)] Du får også tilbud om en beroligende sprøyte.
Når det er din tur, kommer en sykepleier og henter deg, følger deg til doen (ikke den på gangen altså[;)]), og så er det inn i stolen.
Der setter legen en ny sprøyte "der nede" og så starter de med egguthentingen med en gang. Er over på 15 min ca. De på labben teller eggene etterhvert som de kommer ut, så du får vite underveis hvor mange egg det er i folliklene.
Så blir du fulgt inn igjen til sengen og du får slappe av mens din mann er ute og henter crinonen ( hvis ikke du har hentet den alt).
Sykepleierne der er kjempeflinke og guider deg gjennom hele veien.
Kan tipse deg om en ting: egguthentingen skjer vegg-i-vegg med rommet med sengene, så hvis dere er flere der og du er litt var for lyder, så ta med deg en mp3-spiller e.l.
Lykke til[:D] 10 egg høres jo bra ut. [:D]
ORIGINAL: hegemw
jepp, så vi begge skal da sitte med en pos test om litt over 2 uker til , det har jeg bestemt, har jo vært en del negative så vi må nok snu trenden nå