hei jenter..så snille dere er. nettopp komt hjem..
eller var hjemme kl halv 5, skulle på jobb kl 4 så ble litt sen, og så har jeg vært på puquiz...(er et lag som prøver stille hver fredag)..så nå kom jeg endelig inn dørene..deilig å være hjemme.
men nok om det[:)]
UL gikk fint. var kun 10 folikkler, så gudene vet hva han tullete legen her så på mandag, da han sa 14..kanskje blodårer sa hun legen på KK..men 10 er jo bra. men de var litt små,så nå er dosen på 200 ie i dag, i morgen og søndag, så settes sprøyten kl 2300 mandag, og onsdag er det uttak. og innsett fræddan[:D]
så ble utsatt 2 dgr men det går fint..er bare så redd dosen er for lav enda, og at de blir bare noen få store nok[:(] hun sa først 250 ie, så 225 ie, så 200..så er litt bekymra. men får jeg egg som er fine til innsetting, om det bare er 1 så skal jeg være happy. drømmen er jo på frys da, så vi får litt bonus.
men nå skal det bli godt bli ferdig med medisinering og reising.. brukt mye penger å.så nå vil jeg bli ruuuger[:D]
håper tiden går fort. skal jobbe både i morgen og søndag, så lange dager på mandag og tirsdag og tirsdag kveld er det tilbake til bergen...tralalalala.