babytutta

VilSåGjerne

Forumet er livet
kossen gikk det med deg i går????

Vi venter spent på resultatet, håper du har gode nyheter til oss. Tenker på deg[;)]

ORIGINAL: twinanne

Vi venter spent på resultatet, håper du har gode nyheter til oss. Tenker på deg[;)]

Signerer[:)]

Spent jeg og [:)]

spent her og[:D]

løfte opp denne litt jeg, håper du har tid til å ta en tur innom i kveld.

sign denne

løfte opp denne litt jeg, håper du har tid til å ta en tur innom i kveld.

hei jenter..så snille dere er. nettopp komt hjem..
eller var hjemme kl halv 5, skulle på jobb kl 4 så ble litt sen, og så har jeg vært på puquiz...(er et lag som prøver stille hver fredag)..så nå kom jeg endelig inn dørene..deilig å være hjemme.
men nok om det[:)]
UL gikk fint. var kun 10 folikkler, så gudene vet hva han tullete legen her så på mandag, da han sa 14..kanskje blodårer sa hun legen på KK..men 10 er jo bra. men de var litt små,så nå er dosen på 200 ie i dag, i morgen og søndag, så settes sprøyten kl 2300 mandag, og onsdag er det uttak. og innsett fræddan[:D]
så ble utsatt 2 dgr men det går fint..er bare så redd dosen er for lav enda, og at de blir bare noen få store nok[:(] hun sa først 250 ie, så 225 ie, så 200..så er litt bekymra. men får jeg egg som er fine til innsetting, om det bare er 1 så skal jeg være happy. drømmen er jo på frys da, så vi får litt bonus.
men nå skal det bli godt bli ferdig med medisinering og reising.. brukt mye penger å.så nå vil jeg bli ruuuger[:D]
håper tiden går fort. skal jobbe både i morgen og søndag, så lange dager på mandag og tirsdag og tirsdag kveld er det tilbake til bergen...tralalalala.

Pubquis er kanonbra[:D] Me like it[:D]

10 folliker er bra, men dumt at han andre legen sa han såg flere...

Og, de vet hva de gjør på, de på KK, så at hun justerte dosen din sånn skal du ikke tenke på..

Men, dumt det ble onsdag da, hadde håpt å treffe på deg[:(][:)][:D]

Klemmepå

Det var jo flott med 10 follikler da, jeg håper at de fleste er riktig størlse med modne egg. Det jeg hvet fra før er at det kan være at de ikke ser ale noen ganger, de kan være skjermet bak eller ligge i skjul på et hvis, du for se på uttak om det er 10 eller flere.

Noen dager til, eller nesen en uke så er du ruger du også, regner med st du ser fremimot å kunne slutte med den første delen av IVF fasen og bare ha de berømmelige 2 ukene og Crinone eller hva du skal bruke. dette skal bli spennendes.

ja gleder meg..men gruer meg til uttaket. hvor lang tid tar det ca?

og sprøytene har begynt å bli mere vonde nå. siste dagene...men er siste i morgen så får se.
ja det veit hva de gjør der..men jeg synes likevel de var små. et par på 1,2 og 0,8 og 1,0 var str ca på de...så om de skal være rundt 1,8 ved uttak så må de jo vokse en del, og siste sprøytedag i morgen[8|]
bare jeg får ut noen så skal jeg ikke bli lei meg..men går jo å tenker på det hele tiden da..

og du babyhåp: må nok vente i spenning på å se meg haha. satser på å komme i samme terminforum da, så kanskje vi sees en dag[:)]

Det kan jeg skrive under på jeg som satte sprøyter i 17 dager, plassene begynte å bli oppbrukt, og da fikk jeg små blåveiser også mot slutten, ettersom jeg hadde endel ganger med 2 stikk også, skrapet ampullene til siste dråpe her.

Egguttak kan ta 10-15 min er vel det mest vanlige fra du ligger der til du havner over i sykhussenga.

Follikene vokser med 1-2 mm i døgnet, mest vanlig er oppimot 2 mm. De får også litt næring fra el-sprøyta, så de vokser vel til uttaksdatoen.  

ok..men hvor store må de være før de er "brukendes"
kan de bli for store lissom?

og åssen funker egguttaket?
blir man trilla et sted ettepå i slik sykehusseng å skjorte??

er nyskjerrig nå.

dette er alt jeg hvet ang. størrelse.

Ved el-sprøyte bør de være 18-22 mm, perfekt størrelse er ved uttak 20-24 mm. Men 16mm på el-sprøyte dagen kan fungere. det jeg hvet er at de som er 27 på uttak blir av dårlig kvalitet mest sannsynlig, men hvor grensen går er jeg litt usikker på, men det trenger ikke du babytutta å bekymre deg for, krysser heller fingrene for at de blir av riktig størrelse for deg, store nok alle sammen.

Du har dine personlige klær på og blir trilla in på et pasient/hvile rom etterspå. Slik det er på et sykehus i sykerom.

el sprøyta skal settes mandag kveld, og om de vokser 1.2 i døgnet, så har jeg nok noen i rett str får vi håpe[:)] redd det er litt små, men går sikkert greit. men om de er litt små da, blir de ikke brukendes/tatt ut da?

ORIGINAL: babytutta

el sprøyta skal settes mandag kveld, og om de vokser 1.2 i døgnet, så har jeg nok noen i rett str får vi håpe[:)] redd det er litt små, men går sikkert greit. men om de er litt små da, blir de ikke brukendes/tatt ut da?

Jeg tror de blir tatt ut for de er jo ikke bitte små da, de som er veldig små blir ofte ikke tatt ut, men det er ulik praksis fra plass til plass. Hvet ikke helt hvem som gjør hva av klinikkene våre jeg. Det kan være at de litt under 20 mm også kan være av bra kvalitet.

Back
Topp