Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brio sing også! Hater den! kjøpte emmaljunga istedet. Men har brio sing ennå men bruker den ikke. Hva liker du med den?Eg har brio sing og like den ganske godt kjøpte den fint brukt for 1600kr
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har brio sing også! Hater den! kjøpte emmaljunga istedet. Men har brio sing ennå men bruker den ikke. Hva liker du med den?
Hvilken farge kjøpte du? Titter litt på den jeg også, men syntes den i silver var så lys og ikke glad i rødt. Er du fornøyd med den. Jeg regner med at du har fått den? Om du skal si en dum ting, hva er det? Og hva er ekstra bra? Har du trillet den på grus eller asfalt med smågrus på? Går det bra? Bråker den?Tusen takk for tips! Denne virker som den typen jeg har sett etter, så den ble bestilt! Blir spennende å se hvordan den er greit at den var til halv pris også
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvilken farge kjøpte du? Titter litt på den jeg også, men syntes den i silver var så lys og ikke glad i rødt. Er du fornøyd med den. Jeg regner med at du har fått den? Om du skal si en dum ting, hva er det? Og hva er ekstra bra? Har du trillet den på grus eller asfalt med smågrus på? Går det bra? Bråker den?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Versa kan du ha begge veier og adapter til bilstol, men for stor til håndbaggasje. Ser at lekmer sier de har versa mini, men på babyjogger sin side har de ikke noe som heter versa mini, heller ikke i noen av butikkene, så tror det er skrivefeil.Zapp Xtra, City Mini, GT, Versa eller Versa mini?
Blir helt svimmel!
Tre hjul eller fire? Trille på brostein, men tenker det er greit å kunne ha han vendt mot meg og ha trillen som håndbaggasje.
Kjekt med mulighet for babystol på Zapp, hvis vi får en til, men det er ikke sikkert.
Innspill?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det som er fordel med city mini er at du kan få tak i nye dekk som reservedeler om det trengs, da slipper man å kjøpe helt ny vogn om hjulene blir rare etter noen år...Takk for flotte tips! Ser ut som googlingen min viser et flertall av City Minier fremfor Quinny Zapp også.
Da skal jeg tenke hardt
Sent from my iPhone using BV Forum