Babytrille

calla_84

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg lurer på om noen av dere kan anbefale en god, ikke svindyr trille for jenta mi..? Hun er 8 mnd nå..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Reisetrille? I såfall ville jeg sett på Quinny Zapp Xtra.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tja,reisetrill..men også til bruk litt i hverdagen. Er ikke så fornøyd med den vognen jeg har nå, den er gammel og ikke så altfor praktisk. Er så mye å velge i at man kan jo bli helt tullerusk av mindre :p Jeg vil også gjerne ha en vogn der frøkna mi sitter vendt mot meg, og sånne triller er det ikke så mange av, ser det ut til. Har tittet på quinny, ser snedige ut de :)
 
Eg har brio sing og like den ganske godt :) kjøpte den fint brukt for 1600kr :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk for innspill - blir glad for tips :) Driver og titter litt rundt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er salg på babyshop. Vi kjøpte babyjogger city mini til å ha i bilen. Vi har brio smile hjemme.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har brio sing og like den ganske godt :) kjøpte den fint brukt for 1600kr :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har brio sing også! Hater den! :p kjøpte emmaljunga istedet. Men har brio sing ennå men bruker den ikke. Hva liker du med den:)?
 
Jeg kjøpte bangkok zero2four foresten :) veldig fin med ekstra stor kalesje :) veldig fint på sommern når sola er her :)
 
Jeg har brio sing også! Hater den! :p kjøpte emmaljunga istedet. Men har brio sing ennå men bruker den ikke. Hva liker du med den:)?

Liker at en kan ha barnet vendt mot meg og at den får plass i poloen til mamma :p Den e grei og trille og :) men har en simo kombi som hovedvogn då ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
De har babyjogger mini versa på tilbud på lekmer.no. Det er ikke en billig trille (tilbudsprisen er 2300), men er absolutt å anbefale hvis du ønsker barnet vendt mot deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk for tips! Denne virker som den typen jeg har sett etter, så den ble bestilt! Blir spennende å se hvordan den er :) greit at den var til halv pris også

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ah, leste jo bare halve tråden før jeg svarte.. Så topp at du fant en til halv pris, håper du blir fornøyd :)



Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013
 
Tusen takk for tips! Denne virker som den typen jeg har sett etter, så den ble bestilt! Blir spennende å se hvordan den er :) greit at den var til halv pris også

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvilken farge kjøpte du? Titter litt på den jeg også, men syntes den i silver var så lys og ikke glad i rødt. Er du fornøyd med den. Jeg regner med at du har fått den? Om du skal si en dum ting, hva er det? Og hva er ekstra bra? Har du trillet den på grus eller asfalt med smågrus på? Går det bra? Bråker den?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Hvilken farge kjøpte du? Titter litt på den jeg også, men syntes den i silver var så lys og ikke glad i rødt. Er du fornøyd med den. Jeg regner med at du har fått den? Om du skal si en dum ting, hva er det? Og hva er ekstra bra? Har du trillet den på grus eller asfalt med smågrus på? Går det bra? Bråker den?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg har den sorte - synes den fremstår supert sålangt. Har ikke funnet bakdelene med den ennå sikkert :p Den er veldig lettvint å ha med å gjøre. Vi trillet den et stykke på grusvei og synes ikke det bød på noen problemer - synes heller ikke den bråker. Det virker som lillemor trives i den også. Toppers at man kan snu og vende sittedelen slik man ønsker. Den tar liten plass i bilen og er lett å slå sammen og sette opp. Ingen klager sålangt fra min side i allefall :) Veldig romslig oppbevaringskurv under også forresten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Zapp Xtra, City Mini, GT, Versa eller Versa mini?

Blir helt svimmel!

Tre hjul eller fire? Trille på brostein, men tenker det er greit å kunne ha han vendt mot meg og ha trillen som håndbaggasje.
Kjekt med mulighet for babystol på Zapp, hvis vi får en til, men det er ikke sikkert.

Innspill? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Zapp Xtra, City Mini, GT, Versa eller Versa mini?

Blir helt svimmel!

Tre hjul eller fire? Trille på brostein, men tenker det er greit å kunne ha han vendt mot meg og ha trillen som håndbaggasje.
Kjekt med mulighet for babystol på Zapp, hvis vi får en til, men det er ikke sikkert.

Innspill? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Versa kan du ha begge veier og adapter til bilstol, men for stor til håndbaggasje. Ser at lekmer sier de har versa mini, men på babyjogger sin side har de ikke noe som heter versa mini, heller ikke i noen av butikkene, så tror det er skrivefeil.
City mini med 4 hjul har jeg og er veldig fornøyd. Kan ikke ha mot meg, men det går veldig fint. Kan kjøpe adapter til bilstol og tror kanskje den er liten nok til håndbaggasje.
3 eller 4 hjul kommer ann på hva du liker. Jeg liker ikke 3-hjulinger. Jeg føler den blir mer stabil med fire, hvertfall hvis du skal gå på litt brostein og sånn.
Mange av de som jobber på barnas hus og babyshop som sverger til 3 hjulinger har GT.. Det er en veldig bra trehjuling. Den får du ikke med fire hjul.



Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Takk for flotte tips! Ser ut som googlingen min viser et flertall av City Minier fremfor Quinny Zapp også.
Da skal jeg tenke hardt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for flotte tips! Ser ut som googlingen min viser et flertall av City Minier fremfor Quinny Zapp også.
Da skal jeg tenke hardt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det som er fordel med city mini er at du kan få tak i nye dekk som reservedeler om det trengs, da slipper man å kjøpe helt ny vogn om hjulene blir rare etter noen år...


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Back
Topp