Babytreff i Drammen?

renatetf

Andre møte med forumet
Er det noen i Drammen som har lyst å treffes en og annen gang? Selv har jeg en liten tass på 4,5 mnd. født 3.sept.12 og frem til desember har vi bodd i USA. Så det hadde vært kjekt å treffe på noen eller komme i barselsgrupper en og annen gang =)

Vi holder til på Strømsø-siden men kommer fint over til Bragernes. Vi har ikke prioritert bil for øyeblikket =)

Prøv å hør på Generelt, her inne er det så få aktive og vi er så spredt så få som treffes tror jeg ;)

jenta mi ble født 05.09 :) bor 20 min unna drammen :)

Så bra, kanskje flere og:)?

jenta mi ble født 05.09 :) bor 20 min unna drammen :)

Kanskje vi kan møtes en dag det er litt varmere i lufta? Synes det er for kaldt for en liten tass med små lunger akkurat nå denne uka med mer en -10*C ute =) Hva tror du/dere? =)

Kanskje vi kan møtes en dag det er litt varmere i lufta? Synes det er for kaldt for en liten tass med små lunger akkurat nå denne uka med mer en -10*C ute =) Hva tror du/dere? =)

Helt enig, her er det -20 for øyeblikket :-(

Det hadde vært hyggelig å treffe på de som kunne en gang det er litt varmere ja. Alle kan jo møtes om mulig om en liten stund? =)

Hei :) Jeg fikk en liten gutt 04 januar i år og blir gjerne med på treff i drammen hvis det blir noe av etterhvert :)

Hei :) Jeg fikk en liten gutt 04 januar i år og blir gjerne med på treff i drammen hvis det blir noe av etterhvert :)

Flott! Hadde vært koselig! Snart er en del av snøen vekke, så det er bra! Nå er det mildt også, så kanskje vi alle møtes snart? =)

Håper dere får til et babytreff i drammen:):)

Back
Topp