Babytrøye

June_1

Betatt av forumet
Tenkte jeg skulle vise dere en baby trøye jeg kjøpte her for en stund siden :) Gleder meg til den kan bli tatt i bruk [:)]

Det er str 78/80 så jeg får vel brukt den litt når barnet er noen mnd gammelt [:)]

Har dere andre kjøpt noen plagg som dere bare føte at dere "måtte bare ha"?  Den som jeg har kjøpt handlet jeg i sverige, de hadde 70 % avslag på utvalgte barne tøy, så den var ikke så dyr den jeg kjøpte heller[:D]

Den var kjempe fin. Har ikke kjøpt noe enda. Tørr ikke + at vi har igjen tøy fra lillesnupp.

eg harf kjøpt litt til jente vis eg får men tør ikkje kjøpe masse ha mista før men håper det går nå men har ein liten gutt på 9 mnd og har ekstremt mye kle fra han så sleppe og kjøpe gutte kle om det blir ein gutt til..

var fin den da:)

har ikkje kjøpt noe selv enda..

men str 74/80. ja tar nok litt tid før den passer, mi jente på snart 17 mndr bruker str 80 nå hun:)

Er vel en fordel om baby trøya er litt stor,  for nyfødt tøye blir neppe brukt lenge [:D]

Har ikke kjøpt noe denne gangen, har jo en del etter lillemann, så hvis det blir gutt så har vi hvertfall nok! Kommer jo til å kjøpe nytt uansett da[:)] Men er gøy å drømme litt[:)]

jeg kjøte til nr 1 når vi begynte prøving , det var sånn salg så og si gi vekk det lå i skapet i 3-4 år....[&:] Men kjøpte hente sett i hvit ig gul sparkebukse, var så glad npr jeg endelig kunne ta det fram[:)][:)]

Venter litt med å kjøpe, har guttefølelse så har jeg jo masse fra sist

ORIGINAL: June_1

Er vel en fordel om baby trøya er litt stor,  for nyfødt tøye blir neppe brukt lenge [:D]

Det har du rett i [:)] men likevel så er 80 1 år, hehe[:)][:)] min er 13 månder og bruker 86[:)]

ej he så masse klæ om det blir gutt.....
he en del klær om det skal bli jente me i smått som går i arv....
å i mi slekt så er det visst berre ej som produsera så ej fe alt......[:D]
så venta med å kjøpe noke te ongen blir født....[:D]

Ja jeg skjønner godt den salgs delen, at man går litt amokk, var salg der jeg kjøpte denne trøya også, den var satt ned fra 199 svenske til 57 [:D] så da bare måtte jeg ha den.
Og den er jo så fiin også [:)]

Back
Topp