Babyting på Ebay

lilleJ

Betatt av forumet
Tenkte bare å tipse dere om at det finnes sååå mye fint og billig til babyen på ebay! Og hvis man bestiller nå, har man pakkene i god tid før babyen er i hus. :)
(Da tenker jeg i utgangspunktet på klær, siden jeg ikke vet om jeg tør stole på leker og andre ting derfra. Både med tanke på plasten som brukes, og løse gjenstander osv).

Er det noen andre enn meg som sitter hjemme i sofaen og handler litt? :p

Kan gjerne legge ved linker til mye av det fine jeg har funnet? :) (for det er lov her inne ikkesant?)
Venter gutt, så blir for det meste gutteklær, eller nøytrale babyklær, men de har jo sååå mye fint til små jentebebiser også!

s-l500.jpg
 
Åå nå må jeg inn å kikke på ebay ( og sikkert bli fattig haha)
 
Hvilken str kjøper dere? Synes det er så vanskelig å vite om det stemmer det som står. Kjipt å få for store kler også.
 
Hvilken str kjøper dere? Synes det er så vanskelig å vite om det stemmer det som står. Kjipt å få for store kler også.

Kjøper 0-6 mnd. Hehe..
Kjøpte 3 drit kule bodyer nå :p
Handler mer når jeg ser størrelsen :)
 
Hvilken str kjøper dere? Synes det er så vanskelig å vite om det stemmer det som står. Kjipt å få for store kler også.
Det spørs litt hva slags type klær det er :) Er det sommerklær, vil bebis kunne bruke det når han er nyfødt, så da tar jeg det minste.
Blir klærne produsert i Asia, er ofte størrelsen man mottar mindre enn norske størrelser, så her kan det være lurt å kanskje gå opp en str :) Jeg kjøpte nylig et sett med genser og bukse som var oppgitt til str 70 (det er jo ikke en str vi bruker her hjemme), og klærne var vel ca 62-68 tenker jeg.
 
Hvordan legger jeg ved link fra mobil da tro :/?
09308580c589367bc4565d291228826f


Bruker app, bla ned og se om du ser?
 
Er så altfor mye kult der men jeg skal vente til jeg ser hvordan disse 3 tingene er før jeg handler mer :)
 
Tenkte bare å tipse dere om at det finnes sååå mye fint og billig til babyen på ebay! Og hvis man bestiller nå, har man pakkene i god tid før babyen er i hus. :)
(Da tenker jeg i utgangspunktet på klær, siden jeg ikke vet om jeg tør stole på leker og andre ting derfra. Både med tanke på plasten som brukes, og løse gjenstander osv).

Er det noen andre enn meg som sitter hjemme i sofaen og handler litt? :p

Kan gjerne legge ved linker til mye av det fine jeg har funnet? :) (for det er lov her inne ikkesant?)
Venter gutt, så blir for det meste gutteklær, eller nøytrale babyklær, men de har jo sååå mye fint til små jentebebiser også!

Vis vedlegget 173729
Så kult! Tall for tips Må du ikke betale masse skatt, når du kjøper i utlandet?
 
Så kult! Tall for tips Må du ikke betale masse skatt, når du kjøper i utlandet?
Nei :) Her i norge har vi en grense på 350kr inkl frakt. Dvs at man må handle for totalt 350kr eller mer for å betale toll, moms, skatt osv. Her kjøper man jo fra forskjellige selgere, og hvert plagg koster som regel ikke mer enn 50-100kr inkl frakt uansett. Så da slipper man å betale noe ekstra også :)
 
Back
Topp