Babyteppe

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Sitter her å strikker et babyteppe, å lurer på etterhvert som det tar form. Hva bruker jeg det til? Eller skulle jeg ha rakna det opp og heller brukt garnet på genser til meg selv :)

Jeg brukte mye babyteppe til og legge rubdt babyen, dem liker jo og ha det trangt, brukte det også når ho sov for ofte ble det for varmt med dyne

Som Tesa skriv kan teppe vere veldig godt å ha. Godt å pakke rundt babyen, eller legge lett oppå inne. Her kjem vi til å ha fleire teppe, og gjerne store og gode ;-)

Brukte ofte teppe på guttungen:-) når han sov i vogga, og i vogna når det ble litt kjøligere, i bilstolen. Ja egentlig veldig masse. Brukte helseteppe på sommeren og hjemmestrikket ull når det ble litt kaldere:-)

Brukte det både i vogn ute og inne på sofaen, i doomoostolen, på fanget, alt ettersom :)

Ble ett litt mindre teppe, for fant ut at det kom til å bli gigantisk hvis jeg skulle ha fulgt oppskriften. Så da ble det litt garn til meg å :) får begynt på genser i allefall. Sliter med å finne klær som passer derfor strikker jeg gensere til meg selv, denne I ull, luftig og stor :)

• Liker
Reactions: Io
Vi brukte mest tepper til "swaddling" :) men ellers, i vogna, men kanskje ikke på vinterstid (har jo vognpose).
I senga er det greit, eller å pakke litt inn når babyen skal ha mat. Jeg brukte teppe som dyne sist, men da var det jo sommer. Kommer ikke til å trenge særlig mange denne gang tror jeg, men 2-3 stk kommer jeg til å ha liggende :)

Back
Topp