B
Bellabanan
Guest
Kjøper dere? Hvilket og hvilken butikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med hjemmelaget! Hvor lang tid bruker du på ett?Har kun hjemmelagde varianter, allerede tre forskjellige. Har strikket et i Sandnes babyull lanett som jeg tror skal være til vogna, et i Nøstebarn merinoull som er tenkt som koseteppe også har min mor heklet et nydelig teppe som kan være til senga (vet ikke hvilket garn)
Jeg er ikke den kjappeste strikkeren, og går litt opp og ned hvor mye jeg holder på med det. Men går ganske fort hvis jeg strikker en del daglig Jeg har valgt veldig enkle mønstre På det nøstebarn-teppet strikker jeg bare fram og tilbake med ganske store pinner, så det går superfort!Så koselig med hjemmelaget! Hvor lang tid bruker du på ett?
Jeg er ikke den kjappeste strikkeren, og går litt opp og ned hvor mye jeg holder på med det. Men går ganske fort hvis jeg strikker en del daglig Jeg har valgt veldig enkle mønstre På det nøstebarn-teppet strikker jeg bare fram og tilbake med ganske store pinner, så det går superfort!
Vi har noen fra før. Et vi har brukt masse er mykt ett kjøpt på apotek faktisk. Ei ex - svigerinne jobbet på apotek og skaffet oss, veldig lett og mykt pledd. Tror merket er WE, kjøpt på apotek1. Har et tykt flott ett som brukes i vogn.. muligens Rørospledd til baby, ett lett hekla ullpledd (mest for pynt) og mamma strikker ett til oss nå. Fått alle pledd her da..
Holder på med andre teppet i merinoull, og har planer om ett til
Jeg bruker str 6 på detJa store pinner er gull! Hvilken tykkelse bruker du på det? Jeg blir litt utolmodig når det tar lang tid og blir på nippet til å gi opp
Nå har jeg funnet et så fint teppe, men litt usikker på om jeg klarer å lage det, så litt vanskelig ut, men får prøve
Hvilke lager du?