Babyteppe strikk

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Hei! Noen som har et tips til et veldig mykt og godt babyteppe? Svigermor skal strikke. Hun er god på å strikke, så vanskelig går fint. Viktigste er at det er mykt og deilig...og fint selvsagt :)

Hei! Noen som har et tips til et veldig mykt og godt babyteppe? Svigermor skal strikke. Hun er god på å strikke, så vanskelig går fint. Viktigste er at det er mykt og deilig...og fint selvsagt :)

mykt blir det av gode og myke garn så bare å velge design

Løvsprett teppe er veldig fint

Jeg elsker Marius teppe, bare bruker mykt garn og ikke det som står på oppskriften. Det gjør jeg egentlig med alt siden jeg har ett barn som hater ting som klør.

Det hele kongeriket / Marysvøpet er innmari flott! Det hadde jeg ønska meg hvis det var ;)

Prinseteppet, eller det røyale svøb som det også kalles har mine barn hvert sitt av! Så utrolig fine tepper:Heartred

Jeg liker nøstebarn teppet jeg. Det er ikke lekkert bare deilig, mykt og lunt.

Mine unger bruker det enda i bilen om vinteren, eldste er 12

Alle tepper vil jo bli myk uavhengig av design om de strikkes i ett mykt garn :love017

Synes merinoull og babyull blir veldig mykt :happy: tynn merinoull fra sandnes garn er en favoritt hos meg ihvertfall. Og av design er jo bellateppet fra Lene holme samsøe nydelig, garntopia babyteppe er skikkelig lekkert, og om hun virkelig orker så er marys royale svøp som nevnt over helt heeelt sykt fint!

Bella teppet er nydelig. Hvis hun strikker det på litt større pinner, blir det mer elastisk og føles mykere.

Back
Topp