Babytøy :)

Her har vi fullt opp frem til 74, men vi har arvet en del da, regner med vi får en del gaver også, så klær har vi hvertfall nok av nå, men kommer vel til å kjøpe noen småting om jeg kommer over noe søtt :)

Finner MASSE til jente... Men trenger jo til gutt :-P

Jeg har kjøpt endel, nå har jeg fått shoppestopp og månedsbudsjett for babyen av mannen (hahaha). Vi har jo så masse fra sønnen vår også. Finner ikke noe særlig i de vanlige butikkene, men har noen butikker som selger litt andre typer klær. Søte, nusselige, babyblå sparkebukser er favoritten min til gutter.

Merker som disse er favorittene
- Baby K
- Petit Bateau
- Absorba
- Jacky Baby
- Steiff Collection

Ellers har www.next.co.uk litt forskjellige stiler både til gutt og jente. Gode priser!

Har kjøpt sykt mye den siste uken i New York! Til og med kjole for å ta 1års bilder i ;)

Slet med å finne ting i Norge.

Jeg går og sikler på omtrent alt fra Lillelam, men det er så dyrt. Ellers blir det gjenbruk fra storebror siden vi får gutt nå også.

Jeg har kjøpt veldig lite!!!
Har fått arvet så utrolig masse at det ikke er vits i å kjøpe nytt!
Pent brukt, noe ubrukt! Og det aller meste er klær jeg ville valgt selv☺️

Gikk meg på 25% på Kappahl i dag - bl.a. På newbie - og da ble det et lite raid 0_0 har kjøpt veldig lite fra før. Ellers syns jeg Zara har veldig mye fint! Kjøpte jakken i kamel der :-) ImageUploadedByBV Forum1446486088.044039.jpgImageUploadedByBV Forum1446485987.132196.jpg

Finner masse fint. Men vil bare ha bodyer og slik først for jeg aner ikke hvor stor han blir. Er dumt å kjøpe klær som er for små.

Back
Topp