Babytøy :)

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Finner dere mye eller?
Går å kikker og kikker men finner aldri noe jeg. Finner bare sånne blomster kjoler og blomster tights. Og det er langt i fra meg :p

Jeg har funnet en god del ja:) aller mest i hvitt egentlig:) noen rosa plagg har det blitt, for det meste ensfarget. Kjoler kjøper jeg ikke. Føler at det blir bare ball å skulle ha kjole på ei så lita tulle :)

Har funnet mye på gutteavdelinga på name it (selv om vi får jente).
Har også kjøpt en del fra ellos.

Og regner med at slekta kjøper kjoler hvis de syns det er fornuftig ;)

Eg har ikkje kjøpt et eneste plagg eg. ;)
Eineste eg skal kjøpe før fødsel, er 2 hentesett. 1 i rosa og 1 i blått. Så får eg se hvilket som blir brukt. :)

Forrige gang fikk eg så mye i gave etter fødsel, at eg rakk ikkje bruke halvparten. Så denne ganga blir pengene brukt på andre ting. :)

Funnet masse :) utelukkende newbie klær fra kapphal faktisk... Kjempe fine klær og ikke sånn skrikende i fargene heller, vil ikke ha sånn skikkelig rosaunge :p

Ikke kjøpt noe enda, men kjenner det kribler litt etter å kjøpe noe :D får vist gutt nå, men har vansker med å tro d siden vi har 2 jenter:p men blir vell litt i hvitt og sånt som går til begge kjønn og etter neste ul mer i blått:p

Har også funnet noe på kappahl, i newbie, men det er lissom det ! Men jeg tror jo fortsatt ikke at det er ei jente i magen så er vel derfor :D :p

Har shoppet en del faktisk.. Først mest i nøytralt siden vi ikke visste hva det blir, og nå som vi vet det blir jente så har det blitt litt mer plagg i jentefarger. ☺ Og det fine nå er at alt vi har kjøpt kan mikses med hverandre og om hverandre.. ☺ Har handlet litt på Kappahl (newbie serien), noe på H&M, litt på Lindex, Cubus, Name It, Minimin, United Colors of Benetton.. ☺

Har ikke kjøpt mye..syns det er vanskelig å finne søte gutteklær..sett masse fint til jente da! Men det hjelper ikke :P

Lindex hadde fine babyklær før. Men nå synes jeg at de er ganske kjedelige.

Jeg har omtrent bare kjøpt klær på nameit til gutten vår hittil, finner ingenting..

Jeg har omtrent bare kjøpt klær på nameit til gutten vår hittil, finner ingenting..
Nameit har fine klær, men førstemann hadde feil fasong. Alle klærne var for trange!

Har funnet en god del :D.
Har også tatt i bruk litt babytøy fra da jeg var liten ;).

Hehe, samme her. Lange,tynne bodyer var ikke forenelige med babybolla mi:P
Ikke sant ;) Vi fikk en god del bodyer i gave og kunne nesten ikke bruke noen av de :p

Syns Polern og Pyret hadde fått inn mye fint nå! Hvis man vil ha litt farger og ikke bare pastell og cutsie-cutsie. Syns dessverre det er alt for mye blått og grått til gutt, ønsker meg litt farger jeg!

Memini har veldig mye søtt til småttisene. :)

Ikke handlet siden vi fikk vite kjønn jeg:P Må komme i gang snart vel!

Back
Topp