Babytøy

FruHarepus

Flørter med forumet
Jeg var på et lagersalg i dag og fant masse fint til babyen:) hadde ikke tenkt til å handle klær enda - men klarte ikke å la vær.. Flere som har kjøpt klær allerede?

Og - hormonell som jeg er - blir jeg så rørt av å se på de små klærne at jeg nesten sitter her og sipper;)

Skulle ikke handle så mye klær ettersom vi kommer til å få en del i gave fra familie og venner, meeen jeg har altså ikke greid å la være :p

har kjøpt masse! sleit mye med kvalme & dårlig form i begynelsen så trøste shoppa mye fra uke 14 ;) er nesten ferdig å handle nå, har kosa meg masse med de bitte små klærne :love7 samt at vi har fått endel gaver av svigers & mamma. utrolig kos :)

Jeg har masse etter storesøster :) vil handle litt nytt også, men drøyer det litt. Pga komplikasjoner blir lille lita og vi kommer til å bli værende på sykehuset en periode etter fødsel så litt usikker på om jeg kanskje må handle inn litt prematurt!

Jeg har handlet kjempemasse! Synes det er så koselig! :) Men har prøvd å spre klærne mellom størrelse 50 og 68 da, så vi ikke får alt for mye i en størrelse ;)

Jeg har handlet alt vi trenger, jeg liker å ha ting klart. :) Elsker å handle og sortere bittesmå babyplagg, det gjør det på en måte mer virkelig at vi snart har en liten en. :)

Har ikke kjøpt ett eneste plagg jeg :p min kjære har kjøpt en body. Men har sett gjennom klær fra storesøster som han kan arve, også vet jeg at min bror har litt klær etter nevøen min, så vil se hva de kommer med før jeg kjøper noe:)

Ikke kjøpt noenting! Verken klær eller utstyr. Har arvet masse klær, og erfaringen tilsier masse gaver i str 56 og 68, så skal jeg kjøpt noe blir det nok premturklær isåfall, da bebisen blir tatt ut for tidlig og ingen kjøper prematurklær.

Ikke kjøpt noen ting jeg :p

Men har funnet frem etter storesøster, bare for å se hva jeg hadde.. Men må nok ut å handle, hadde ikke noe i 50 og 56. Men føler det er tidlig enda!

Kjøpt litt og arvet en god del:) vil gjerne "bli ferdig" siden jeg er i så god form. Orker ikke tanken med varm sommer og kanskje bekkenløsning med shopping på toppen. image.jpg

Jeg skulle kjøpe EN kjole da jeg fant ut at jeg ventet en liten jente.
Plutselig gikk rullegardina ned og jeg kom til meg selv med bustete hår, anpusten, med bilen full av shoppingposer og 7000,- mindre på konto.. :(
Så utrolig mye fint!
Har også to store stappfulle poser av unisexklær jeg har kjøpt her og der fram til nå.. :( off... :p

Back
Topp