Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger vaskeanvisningene jeg, men tenker at 40gr er nok.. det jeg pleier på sengetøy osv... men bruker ikke tøymykner på barnetøyet.. tar det en runde i tørketrommelen og vruker strykejernet på sengetøyetVasker dere det meste på 60 grader??
Altså på NYTT sengetøy!!Følger vaskeanvisningene jeg, men tenker at 40gr er nok.. det jeg pleier på sengetøy osv... men bruker ikke tøymykner på barnetøyet.. tar det en runde i tørketrommelen og vruker strykejernet på sengetøyet
Må ikke bruke tøymykner.. hvis du stryker klærne blir de like myke som ved bruk av tørketrommel ;-)Har ikke tørketrommel, skal kjøpe men ikke før i april.. Men burde jeg bruke tøymykner da? Vil veldig gjerne vente til vi har tørketrommel men noe må jeg jo vaske ..
Lærte no nytt her http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article848716.eceTakk for tips! Fikk strykejern til jul så da får jeg bruke det, he he
Når det er tvillinger er det vel større sjans for at de kommer litt før? Og litt tyngre også kan jeg tenke meg..Her gjøres absolutt alt klart så snart som mulig. Føler meg som en tikkende bombe med to gutter i magen, så bra med alt som er ferdig! 29+0 idag....
Ja, senest uke 37 for min del, så settes igang rundt der uansett. Men mange kommer også enda litt tidligere! Og ja, TUNGT! ;-) Sf-mål som om jeg skulle vært i uke 43 med en nå...Når det er tvillinger er det vel større sjans for at de kommer litt før? Og litt tyngre også kan jeg tenke meg..