vårmamma89
Flørter med forumet
Hvor mye klær pakker dere med til den lille i fødebagen? Og hva? Annet enn hentesett selvfølgelig... her er det vanlig å vere på barsel i tre dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
klorevotter ja, er det noe man må ha? Hvor kjøper du slike?Har pakket ned to heldress/nattiser, to sett med bukse og body, noen luer, klorevotter, to sett sokker, gulpekluter og hentedressen
klorevotter ja, er det noe man må ha? Hvor kjøper du slike?
Det er sant er så håpløs på pakking så blir nok med mye mer enn det vi har bruk forDet gjør vel ikke no om man skulle pakke for mye da! Da ta man det jo bare med hjem igjen jeg syns det er koselig med egne klær til bebisen, så jeg tar sikkert med for mye! Men man kan jo ikke nå vite hvor lenge man blir på sykehuset!
Velger selv.klorevotter ja, er det noe man må ha? Hvor kjøper du slike?
Gratulerer med baby! da pakker jeg nok en del bodyer søtere de jeg har kjøpt enn sykehusklærneJeg fødte på mandag og dro hjem 2.dag etter fødsel.. Siden jenta mi var lita,druknet hun i sykehusklærne. Jeg hadde med tre bodyer hjemmefra,men måtte få sambo til p ta me flere. Dette var fordi hun kastet opp litt fostervann å gulpet/kastet opp etter pupp. Så greit å vøre forberedt på litt oppkast også Bedre å ta med for mye enn for lite. Synes også de sykehusklærne er stive og ekle skiftet ikke ofte strømpebukse,men i tilfelle uhell me bæsjing er d greit å ta med litt ekstra