OMG!!!!! Var en mann innom med sønnen sin i dag, på bare 3 mnd, trodde jeg skulle dævve!!!! Ble så forelska (Ikke i mannen altså
hahah), og babysyk at jeg holdt på å krepere

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!! Jeg er jo på senteret her mye, og hver gang jeg hører spedbarnsgråt, så sprenger det i puppeneÅåå! Så koseligFøler det er alt for lenge igjen til vi får møte våre små !! Hi hi
En del av meg er glad det er så lenge til, en annen del av meg er helt ubrukelig utålmodigJeg er veldig glad det er noen mnd til...Men er veldig koselig med andre sine i ventetiden.
![]()
Besteste følelsen i verden!! (Helst sine egne barn selvsagt.. Men tar til takke med å kjenne babylukta ellers og!!Å er så kos å få snuske på babyergleeeeeeder meg!

Når jobber du a?Jaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
Litt forskjellig fra dag til dag :-/ Kan sende deg oversikt når jeg vet merNår jobber du a?
Jeg er superklar! Vil få kroppen tilbake nåLitt forskjellig fra dag til dag :-/ Kan sende deg oversikt når jeg vet merBegynner du å bli klar!?
hihi, det tror jeg på!!!! ♡♡♡♡ Gleder meg til å møte nurket ♡♡♡♡Jeg er superklar! Vil få kroppen tilbake nå![]()
Aaawh, så herlig ♡♡♡♡ Hvorfor var han då liten stakkar..? ♡♡♡Møtte sønnen til et vennepar i går. Han er 1 mnd gammel, men var bare 2,4 kg da han ble født, så fortsatt et lite knøtt på 3,2 kg nå. Såååå søt! Og snillHåper jeg får en sånn unge ❤
Han ble født 3 uker før tiden fordi han ikke la på seg sånn han skulle (ble igangsatt), så han veide 2,4 kg ved fødsel. Men helt frisk og rask og ingen komplikasjoner heldigvisAaawh, så herlig ♡♡♡♡ Hvorfor var han då liten stakkar..? ♡♡♡
Godt det ikke er noe mer komplikasjoner da ♡♡♡♡Han ble født 3 uker før tiden fordi han ikke la på seg sånn han skulle (ble igangsatt), så han veide 2,4 kg ved fødsel. Men helt frisk og rask og ingen komplikasjoner heldigvisBare litt liten ❤
Førstemann her i huset var 3 uker for tidlig og veide 2,5 kg. De er ganske små da, men det er utrolig hvor fort de legger på seg! Når han er 1 mnd nå og veier allerede 800 g mer, så er jo det kjempebra!Møtte sønnen til et vennepar i går. Han er 1 mnd gammel, men var bare 2,4 kg da han ble født, så fortsatt et lite knøtt på 3,2 kg nå. Såååå søt! Og snillHåper jeg får en sånn unge ❤