Babysyyyyyyyk!!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
OMG!!!!! Var en mann innom med sønnen sin i dag, på bare 3 mnd, trodde jeg skulle dævve!!!! Ble så forelska (Ikke i mannen altså :-P hahah), og babysyk at jeg holdt på å krepere :-P :-P :-P

Ååå! Så koselig :-) Føler det er alt for lenge igjen til vi får møte våre små !! Hi hi

Jeg er veldig glad det er noen mnd til... :p Men er veldig koselig med andre sine i ventetiden. :)

Ååå! Så koselig :) Føler det er alt for lenge igjen til vi får møte våre små !! Hi hi
Enig!! Jeg er jo på senteret her mye, og hver gang jeg hører spedbarnsgråt, så sprenger det i puppene O.o :-P

Jeg er veldig glad det er noen mnd til... :p Men er veldig koselig med andre sine i ventetiden. :)
En del av meg er glad det er så lenge til, en annen del av meg er helt ubrukelig utålmodig :-P

Å er så kos å få snuske på babyer ;) gleeeeeeder meg!
Besteste følelsen i verden!! (Helst sine egne barn selvsagt.. Men tar til takke med å kjenne babylukta ellers og!! :D )

En god venninne kommer hjem fra sykehuset med baby i morgen, gjett om jeg gleder meg til å besøke de. :love7

Møtte sønnen til et vennepar i går. Han er 1 mnd gammel, men var bare 2,4 kg da han ble født, så fortsatt et lite knøtt på 3,2 kg nå. Såååå søt! Og snill :) Håper jeg får en sånn unge ❤

Møtte sønnen til et vennepar i går. Han er 1 mnd gammel, men var bare 2,4 kg da han ble født, så fortsatt et lite knøtt på 3,2 kg nå. Såååå søt! Og snill :) Håper jeg får en sånn unge ❤
Aaawh, så herlig ♡♡♡♡ Hvorfor var han då liten stakkar..? ♡♡♡

Aaawh, så herlig ♡♡♡♡ Hvorfor var han då liten stakkar..? ♡♡♡
Han ble født 3 uker før tiden fordi han ikke la på seg sånn han skulle (ble igangsatt), så han veide 2,4 kg ved fødsel. Men helt frisk og rask og ingen komplikasjoner heldigvis :) Bare litt liten ❤

Han ble født 3 uker før tiden fordi han ikke la på seg sånn han skulle (ble igangsatt), så han veide 2,4 kg ved fødsel. Men helt frisk og rask og ingen komplikasjoner heldigvis :) Bare litt liten ❤
Godt det ikke er noe mer komplikasjoner da ♡♡♡♡

Førstemann her i huset var 3 uker for tidlig og veide 2,5 kg. De er ganske små da, men det er utrolig hvor fort de legger på seg! Når han er 1 mnd nå og veier allerede 800 g mer, så er jo det kjempebra!

Back
Topp