Babysyk

A009

Flørter med forumet
Februarhjertene 2025
Noen flere som merker det frister med en baby til? Har sååå lyst til å bli gravid igjen, men har ikke fått tilbake eggløsning etter fødsel.

Noen flere som merker det frister med en baby til? Har sååå lyst til å bli gravid igjen, men har ikke fått tilbake eggløsning etter fødsel.
Jeg har vært så babysyk fra dag to-tre denne gangen! Er det fortsatt! Mannen er ikke helt overtalt om en fjerde unge. Men vet ikke om han bare tenker at han «må» gå med på det før eller siden, for er ingen prevensjon her i gården.

Sniker fra mars (fødte i februar da). Har ønska meg nr tre siden jeg gikk gravid med nr 2 :smiley-ashamed004 ELSKER å være gravid (til tross for et tungt svangerskap med utmattelse), og synes barn er magiske skapninger (selv om de kan være skikkelig frustrerende også :laughing001). Her har jeg heller ikke fått tilbake mensen ennå, men går ikke på noe prevensjon, så alt er mulig (selv om begge barna er Ivf-barn :smiley-ashamed004). Får nok samboer med på nr tre, men en Ivf-baby til vil nok sitte veldig langt inne, det ble noen tøffe runder før nr 2 endelig satt! Så vi får se, først må vel nesten mensen komme tilbake :smiley-ashamed004

Jeg har så smått begynt å bli babysyk igjen :angelic: Jeg sliter mye med kvalme i svangerskap, men liker å gå gravid for det om. Men vi har lyst å kjøpe ny bolig før vi prøver på neste barn, vi trenger mer plass :nailbiting: Håper vi finner noe i løpet av neste år. Vi planlegger, så langt det lar seg gjøre, et 2027 barn. Jeg gleder meg til en ny runde med prøving, men koser meg masse med de to små jeg har, tiden går så fort :Heartred

Back
Topp