Babysyk

Ladida

Glad i forumet
Hei alle sammen :-) ny her, så håper innlegget er lagt på rett plass.
Jeg er så utrolig babysyk, og det tar over livet mitt. Det begynner bokstavelig talt å gå meg på nervene. Blir nok ingen baby her med det første, men det går så langt at jeg til og med har en drømmebaby som dukker opp i ny og ne. Haha. Jeg sitter også konstant og leser og ser på babyklær. Noen andre som "sliter" med det samme? Hvordan roer dere ned kroppen? Må bare få det ut, føler ikke at jeg kan snakke med noen om dette akkurat nå.

Heihei, og velkommen hit :)
Inne på underforumet før svangerskap/vi som prøver finner du likesinnede,
som er like babysyke :p Jeg sliter med det samme selv, og det meste av nett-tiden min bruker jeg her eller til å se på babyutstyr :p

Har du barn fra før av? Hvorfor blir det ingen baby med det første?
Jeg er prøver, har prøvd siden april, så er helt fersk enda :p

Forresten, hvis du finner ut hvordan man roer kroppen fra babysyke, let me know :p

Har ingen barn fra før av, nei :-) er 22 og har vært i det forholdet jeg er i nå i underkant av et halvannet år, så syntes det er litt tidlig å prøve allerede Men kjenner jeg blir utrolig utålmodig da... så koselig, håper det går veien for dere :-) haha, skal gi beskjed om jeg finner ut noe!

Jeg og samboeren har vært sammen i halvannet år, og vi har en datter på 4,5 måned :-P Gikk fort i svingene. Så aldri for tidlig om man har det bra sammen.

Åja, koselig da vi har det jo veldig bra sammen, og vi har snakket om det. Har ikke akkurat vært så nøye med prevensjon heller, så vi får se da om det resulterer i noe

Kjenner til det. Her ble det baby :p orka ikke vente :p vi hadde vel vært sammen 2 år når testen var positiv, men kjøpte hus sammen etter 1 år og har kjent hverandre lenge (er fra samme plass) snakk med mannen da vel :) kanskje han er like babysyk :p

Har snakket litt med han om det, og han sier selv han har lyst på baby, men vi prøver ikke aktivt. Akkurat nå lar vi det bare gå som det går. Ingen prevensjonsmidler. Også får vi se hva som blir resultatet. Har ikke blitt noe enda, så håper ikke vi får vanskligheter med å få barn senere... off, er så nervøs for at det ikke skal bli noe også... jeg blir gal, haha.

Har snakket litt med han om det, og han sier selv han har lyst på baby, men vi prøver ikke aktivt. Akkurat nå lar vi det bare gå som det går. Ingen prevensjonsmidler. Også får vi se hva som blir resultatet. Har ikke blitt noe enda, så håper ikke vi får vanskligheter med å få barn senere... off, er så nervøs for at det ikke skal bli noe også... jeg blir gal, haha.
Mam blir mer babysyk av i å ikke bruke prevensjon også. Man vil liksom bare få det til. Men det kan ta tid og man må desverre ha tålmodighet, spesielt når man ikke prøver aktivt.

Jeg var så sykt babysyk, at jeg bare måtte få en baby :P haha
Også ble jeg så babysyk av min egen baby, så nå venter jeg nr. 2 :P

Hei alle sammen :) ny her, så håper innlegget er lagt på rett plass.
Jeg er så utrolig babysyk, og det tar over livet mitt. Det begynner bokstavelig talt å gå meg på nervene. Blir nok ingen baby her med det første, men det går så langt at jeg til og med har en drømmebaby som dukker opp i ny og ne. Haha. Jeg sitter også konstant og leser og ser på babyklær. Noen andre som "sliter" med det samme? Hvordan roer dere ned kroppen? Må bare få det ut, føler ikke at jeg kan snakke med noen om dette akkurat nå.
Jeg har slitt med det. Nå har jeg heldigvis en i magen.
Eneste som funket for meg :)

Godt det ikke bare er jeg som går rundt med disse følelsene :-) kanskje det blir en liten på oss også snart ;-)

Dere må bare føle på det sammen hva som passer best for dere, etter 1,5 år begynner dere jo å bli godt kjent vil jeg tro;)Jeg ble gravid etter 3 mnd sammen, nå er barnet 1 år:) Vi er fortsatt sammen og skal gifte oss:D

Dere må bare føle på det sammen hva som passer best for dere, etter 1,5 år begynner dere jo å bli godt kjent vil jeg tro;)Jeg ble gravid etter 3 mnd sammen, nå er barnet 1 år:) Vi er fortsatt sammen og skal gifte oss:D

Ja, vi kjenner hverandre godt. Vi flyttet sammen kort tid etter vi ble sammen også, og har bodd sammen i over et år. Mange vil nok si det er alt for tidlig, men jeg tenker at hvis vi skal vente til det "passer", skjer det aldri :p så koselig å høre at dere fortsatt er sammen og gratulerer med at dere skal gifte dere :-D

Ja, vi kjenner hverandre godt. Vi flyttet sammen kort tid etter vi ble sammen også, og har bodd sammen i over et år. Mange vil nok si det er alt for tidlig, men jeg tenker at hvis vi skal vente til det "passer", skjer det aldri :p så koselig å høre at dere fortsatt er sammen og gratulerer med at dere skal gifte dere :-D

Tingen er at det aldri kommer til å "passe helt" uansett hvor lenge dere venter:) Vi kjente hverandre fra før og planla og bli gravid etter 3 mnd (høres gale ut men føltes rett for oss):happy: Vi var begge var 24 år, budde sammen og jeg hadde en 4 åring fra før:) Tusen takk:D

Back
Topp