Babysyk?

*Claire*

Glad i forumet
seriøst.... Er det mulig å allerede bli babysyk når man har en baby på 8 uker? :D dette er vårt 3 barn og vårt siste ifølge min mann :/ jeg er jo kjenpefornøyd og lykkelig over å ha 3 friske barn og jeg virkelig nyter dagene med lille nye. Men sorgen over at det er min siste baby ligger i bakhodet altså. Flere som føler det sånn?

Min første her. Mannen snakker allerede om "dem".. Blir nok en til, men jeg vil vente litt! Vil helst bli ferdi å studere først.
Skal prøve å "holde meg" fra å få to tette :rolleyes: men mannen er vel ganske klar når jeg sier "go for it" :P
Men føler virkelig det er nok med bare en akkurat nå!! :)

Jeg skulle gjerne hatt mange fler!! Sånn på én måte... Dette er min andre, mannens tredje, men vårt siste barn. Hadde det bare vært å gå gravid og få babyer så kunne jeg fått hundrevis <3 Men de skal følges opp også, og da er det mer enn nok med de tre vi har nå ;-)

Jeg har smertelig fått oppleve at det ikke er noen selvfølge å få barn, og jeg er utrolig takknemlig og glad for at vi lyktes etter 6 år. Jeg nyter virkelig å være mamma! Det er fantastisk å "være med i mammaklubben", og ikke alltid føle seg utenfor og udugelig som kvinne. Dette er virkelig stort for meg, og jeg blir daglig rørt til tårer av nurket mitt:-) Men jeg skal innrømme at jeg drømmer om et barn til.. Og jeg vet at da må det enda er mirakel til, og vi har ikke god tid lenger. Så vi må vel snart sette i gang! Vi har 2 egg i fryseren i Danmark, så det fins iallfall håp:-) Skulle det feile, så kan vi prøve eggdonasjon. Så da er det nok bare å begynne å spare penger..

Jeg gleder meg allerede til nestemann og kunne tenke meg en med en gang. Men samtidig så vil jeg nyte tiden med vesla og følge henne tett opp :) planen er 2-3 år imellom :)

Jeg skjønner helt klart hva du mener. Vi har snakket om at vi ønsker 2-3 barn. Jeg kjenner hele tiden at det det heller mer mot 3:)
Det blir ikke med det første da, vil gjerne vente noen år. Så får vi se da:)

Vi også har begynt å snakke om neste og når vi skal sette igang å prøve igjen ;) pappa'n ønsker to helst tre tette, men jeg har sagt at jeg ønsker å kose meg med førstemann litt først, men at vi kan begynne neste sommer ;)

Kjenner helt klart en slags sorg over at det her var siste. Jeg kunne nok fått både en og to til, men nå er jeg passert 40, og mannen er helt klar på at vi har nok med 3. Han er jo 46, og man skal jo ha overskudd til å følge opp barna. Jeg prøver å nyte hvert sekund med vesle gull og lar henne gjerne sove på fanget, eller bruke meg som smokk, rett og slett fordi det ikke blir flere som skal gjøre det...

Helt klar for nestemann, enda mini er åtte uker denne uka. Hehe. Blir nok ikke kjempelenge i mellom unga her i gården om jeg skulle ha noe å si om saken :P

Kjenner helt klart en slags sorg over at det her var siste. Jeg kunne nok fått både en og to til, men nå er jeg passert 40, og mannen er helt klar på at vi har nok med 3. Han er jo 46, og man skal jo ha overskudd til å følge opp barna. Jeg prøver å nyte hvert sekund med vesle gull og lar henne gjerne sove på fanget, eller bruke meg som smokk, rett og slett fordi det ikke blir flere som skal gjøre det...
Samme her! Nyter virkelig babytida og her prioriteres kosing fremfor alt annet når vi er alene. Ettermiddagene med 2 større søsken går i ett med lekser, middag og lek og denne ganger er det ingen trassalder heller som gjør at jeg kjenner på at 3 er nok ;) vi er 34 og 36 år, så jeg har et håp om at han endrer mening om et par år ;)

Back
Topp