Babysyk?

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Jeg ser at flere på instagram, facebook og de andre termingruppene her føder og legger ut bilder av babyen sin og jeg blir bare såå babysyk at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, noen flere som begynner å lengte etter babyen?

Han kan godt holde seg inne en good stund til da, for alt er ikke helt klart enda men jeg gleder meg sååånn. :happy::happy:Selvom det ikke helt har gått opp for meg at jeg snart har en liten baby!!

Kan nesten ikke vente jeg nei ❤️ har blitt så ekte nå når bevegelsene hennes har blitt så annerledes og jeg kjenner "deler" av henne når hun rører seg ❤️ magisk dette!

Jaaa! Jeg gledet meg sånn til å holde mini i armene mine at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tenker nesten ikke på annet om dagen. Selv om dagene og ukene bare flyr avgårde, syns jeg det virker som en evighet til desember. Men, jeg vil ikke at han skal komme ut før han er helt klar for å møte verden, så mor får bare smøre seg med tålmodighet! :)

Jeg er klar til å hilse på lillebror og se hvordan han ser ut, men det jeg er aller mest klar for er å bli ferdig med å være gravid.

Jeg er så babysyk og gleder meg!! Tar ofte fram babytøyet bare for å se på hvor smått det er :p

Jaaa :) Jeg fikk bagen til vogna i dag og den var sååå lekker. Gleder meg masse til det ligger en liten baby oppi der. :D :D

Fikk også brystpumpa i dag, men det gav meg ikke helt den samme følelsen kan du si. "Helt greit - da var den på plass." :P
Til de som vurderer Medela Swing så er den nedsatt fra 1490,- til 1043,- på vitus apotek akkurat nå. :)
(jeg hadde avent sist, men var ikke fornøyd med den)

http://www.vitusapotek.no/Products/...la-Swing-elektrisk-brystpumpe/PID-922961.aspx

Jeg er så babysyk og gleder meg!! Tar ofte fram babytøyet bare for å se på hvor smått det er :p
Hehe, jeg er også ofte inne å tittet på de små klærne som ligger klare i kommoden. Setter sammen antrekk og drømmer meg bort :) Vogna har stått midt i stua siden vi fikk den for flere uker siden, slik at jeg kan se den fra sofaen. :) Bamsen min fra jeg var liten sitter oppi og passer på :P

Det blir såååå herlig å hilse på lille <3 Tenk at vi er så heldige at vi får oppleve det en gang til!
Samtidig er jeg veldig spent på overgangen til to barn, og gruer meg litt til amming og urolig baby på kveldstid.. Helt greit at det er 10 uker igjen :)

Hehe, babysyk er vel bare forbokstaven... Tenk, vi skal oppleve å bli foreldre - og det til et biologisk barn. Helt magisk!
Blir ordentlig glad på deres vegne jeg! :)

Jeg føler ikke jeg har fått tid til å forberede meg helt mentalt, så jeg får av og til et sug i magen når jeg tenker på at det snart kommer en baby i huset! Har jo handlet alt vi trenger, sett henne på UL osv., men likevel er det litt uvirkelig. Håper jeg klarer å bruke de tre siste ukene før fødsel på å klargjøre hodet litt... Dagene ellers er jo fylt med jobb og så mye annet!
Ikke misforstå, gleden er fremdeles stor for at vi venter en liten! Det er bare litt uvirkelig enda.

Blir ordentlig glad på deres vegne jeg! :)

Jeg føler ikke jeg har fått tid til å forberede meg helt mentalt, så jeg får av og til et sug i magen når jeg tenker på at det snart kommer en baby i huset! Har jo handlet alt vi trenger, sett henne på UL osv., men likevel er det litt uvirkelig. Håper jeg klarer å bruke de tre siste ukene før fødsel på å klargjøre hodet litt... Dagene ellers er jo fylt med jobb og så mye annet!
Ikke misforstå, gleden er fremdeles stor for at vi venter en liten! Det er bare litt uvirkelig enda.

Skjønner hva du mener! Husker i begynnelsen så var det helt uvirkelig for meg og det tok lang tid før jeg innså at jeg er faktisk gravid (for jeg følte meg ikke spesielt gravid heller) og jeg prøvde å ikke tenke over det i det hele tatt og ikke glede meg for mye og ikke snakke for mye om svangerskapet for jeg har hatt veldig angst for at noe skal gå galt, selvsagt er jeg forsatt redd men jeg lar meg selv glede meg mer enn jeg gjorde så nå har jeg litt glede å ta igjen. :D:D

Gleder meg skikkelig her også :D
Begynner for alvor å nærme seg når vi er over i november i alle fall;)
Lurer veldig på hvordan hun ser ut også. Med storesøster fikk vi veldig gode bilder på ul. Det har vi ikke fått denne gangen, da hun gjemmer seg godt når det er ul :p

Fikk et stort smil i dag. Får jo høre hver dag at i dag kan det skje, i dag kan han komme. Han kan komme om en time eller i løpet av dagen/natten/morran osv. Barnefaren sendte meg en melding i sted og lurte på om jeg trodde muligens lillegutt kom til helgen en gang. Så sa jeg, at det visste jeg ikke :p og spurte om han hadde planer eller noe? Neida, sa han, han bare tenkte sånn på lillegutt. Også spurte jeg om han var baby syk :D nei, sa han... også sa han "bare *navnet vi vil gi lillegutt*-syk ;) " det store smilet som kom da og den varme følelsen var ubeskrivelig

Både ja og nei. Dette blir helt sikkert siste barn for min del. Men rent bortsett fra den for#*¤na halsbrannen, så nyter jeg å gå gravid, og kommer nok til å føle det litt vemodig når det er over. Tror nok hun som skal bli storesøster er den som er mest utålmodig. Hun skal stadig vekk titte oppi barnevogner, eller maser om hvor lenge det er igjen. Men joda, gleder meg til å få holde henne, kjenne den deilige lukta av liten baby, bli kjent med henne. Sukk :shy:

Back
Topp