Vi har en fantastisk gutt på et år, som jeg skjønner at nå ikke er baby lenger.. I det siste så har jeg derfor blitt så baby syk! Holdt på å bestille baby tøy på nett nå, bare for å ha liggende
Greia er at vi (dvs jeg) hadde bestemt meg for å vente noen år, slik at aldersforskjellen ble fire år ca.. Dette fordi jeg ønsker at han skal få være alene en stund til, rekke å bli større og litt selvstendig før søsken kommer og høres så slitsomt ut med to små samtidig. Mannen ønsker å vente en stund til før vi i det hele tatt diskuterer neste (akkurat det bekymrer meg ikke, for er helt overbevist om at han vil ha en til etterhvert).
Men hvordan få bukt med baby syken?? Bortsett på å minne meg på alle gode grunner til å vente. Gleder meg sånn til å få en til! Vil helst spole et par år frem så vi kan starte å prøve igjen, men vil jo ikke at tiden med gutten vår skal gå fort heller!
Men hvordan få bukt med baby syken?? Bortsett på å minne meg på alle gode grunner til å vente. Gleder meg sånn til å få en til! Vil helst spole et par år frem så vi kan starte å prøve igjen, men vil jo ikke at tiden med gutten vår skal gå fort heller!