babysyk

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Har plutselig blitt såå babysyk. Har allerede en på snart 3 år og en på snart 11 mnd. Gått fra å være ganske sliten og tenkt jeg skal vente en god stund, til å plutselig få lyst på en til. Savner å være gravid, føde og ja alt. Ikke skjønner jeg hvor det kommer fra, for jeg hadde ingen lett graviditet og fødselen var rask og utrolig vond. Men ååh som jeg vil ha en til :(

hvordan var det å gå fra 2-3 barn?

Jeg fikk tre barn i løpet av 4 år. Bare kos det :) Hadde tre harde måneder med kolikk, men fullstendig verdt det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tenker at det blir noen år (ca 3) før jeg får tredje og siste baby. Nå har jeg en på 2 og en som kommer hvert øyeblikk. Hadde det ikke vært for bekkenløsning og hyperemesis i graviditeten ville jeg nok kjørt på med tredjemann ganske raskt etter. Husker at jeg ble veldig babysyk kort etter jeg fikk min første. Er sikkert slitsomt, men det klarer du nok fint :)

Jeg håper jeg blir babysyk, etter et tøft svangerskap er jeg usikker på om jeg orker å gå gravid igjen.

Motivasjon i å lese om at du ønsker nr 3 når du har to fra før.

Jeg også er babysyk igjen :) Men har bare en fra før av og han er snart 19 måneder :) Lyst å prøve med nr to snart :) Litt skremmende tanke på å få en til suns jeg, hehe

Vi har en på snart 3 og en på 1,5, og har bestemt oss for å prøve på nr 3. Forhåpentligvis blir det novemberbaby:-) Har hatt to slitsomme svangerskap, og en 2er som først NÅ har sovet gjennom sin første natt. Så det er tusen argumenter for å vente - men like mange gode argumenter for å kjøre på:-) Det sies: Du angrer jo aldri på barna du har fått - men kan angre på at du ventet. Heldigvis har vi 9 mnd på å forberede oss, og de to eldste blir jo også nesten et år eldre mens jeg ruger:-) Tenker de vil få stor glede av å være så tette - men vet det blir slitsomt:-)

Back
Topp