Babysyk

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Herlighet så babysyk jeg er om dagen. Blir helt kokko av meg selv[:D]
Hadde jo egentlig bestemt oss for at vi er ferdige, men jeg vet jaggu ikke jeg altså. Først ville vi bare ha to, så ville sambo gjerne ha 3 og da var jeg ikke vond å be og var absolutt med på tanken. Så syns vi det holdt med to da Emma ble litt større og bestemte vel oss egentlig for at det var stop, og nå har jeg da begynt å lure på om jeg vil ha en til[8D]

Lurer litt på om det har noe med at nesten alle mine venner først nå får første barnet, så stter jeg her med en på snart 5 år og 2 åring. Så lurer jeg jo på da om jeg ikke vil bli babysyk når evt nummer 3 og blir stor[:-]

KJenner følelsen! Nå har jeg bare en da... men begynner å bli babysyk jeg og... Det er noe med det når alle andre er gravide og får;)

Jeg har vært babysyk en stund jeg, men holder meg til planen.
Gleder meg sykt til jeg er ferdig med utdanning så jeg kan bli smelt på tjukken! [:D]

Ettersom jeg husker ville du gjerne ha 3 lenge, så kanskje det ER 3 du skal ha? [:D]

ORIGINAL: Imogene

Ettersom jeg husker ville du gjerne ha 3 lenge, så kanskje det ER 3 du skal ha? [:D]

Enig.
Kjør på!
[:)]

kan fortelle deg at babysyken stopper når det er naturlig å stoppe [:D][;)] så ja bare kjøp på [:D]

Hehe ja jeg tenkte på deg LOMO*4, om du fortsatt ble babysyk til tider[:D]

og ja Imogene du ga helt rett og alltid hatt lyst på 3 barn, så får vi se hva det blir til[:)]

Hehe ja jeg tenkte på deg LOMO*4, om du fortsatt ble babysyk til tider

hehe nei er ikke det[8D],men jeg fikk sterilisert meg samtidig i denne oprasjonen jeg hadde for noen uker siden og det var faktisk veldig vanskeligt følelsemessig å skrive under på at jeg ville det ...selv om jeg har nok barn og er vell gammel nok til fler barn

men har et tantebarn på 23 som skal gjennom prøverør og jeg gleder meg som om jeg skulle bli bestemor...håper vi skal få sitte barnevakt når den tiden kommer

Kjenner meg igjen. Men vi har jo prøvd på en til en stund. Enig med de andre, man kjenner når det er nok [;)]

Jeg har alltid hatt lyst på tre, men nå har jeg slått meg til ro med 2, tror det blir med de. har hatt to kompliserte fødsler og har brukt en del tid på og tenke på det og funnet ut at vi er ferdige. så jeg kommer noe til og sterilisere meg når jeg skal inn og ta opp og gjøre om keisersnittet mitt igjen.
Men litt babysyk blir man jo alltid:)

Back
Topp